به گزارش "ورزش سه"، دو شب پیش بود که رئال‌مادرید در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد به دراماتیک ترین شکل ممکن منچسترسیتی را شکست دهد و راهی فینال مسابقات شود. رئال تا لحظات پایانی با یک گل از حریف خود عقب بود اما دبل دو دقیقه ای ستاره برزیلی باعث شد ورق به شکل کامل بازگردد و با گلزنی بنزما در وقت‌های اضافه این رئال مادرید بود که راهی فینال شد.

رئال مادرید به طور کلی فصل فوق العاده را پشت سر می گذارد. آنها ابتدای هفته با پیروزی برابر اسپانیول قهرمانی خود در این پس از رقابت‌های لالیگا را جشن گرفتند. 

موفقیت های رئال مادرید در این فصل در حالی حاصل شده که رقیب سنتی آنها یعنی بارسلونا نتوانسته روزهای خوبی را تجربه کند. بارسا از همان ابتدای فصل از کورس قهرمانی لالیگا عقب ماند و در ادامه از لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا هم حذف شد تا فصل تلخ این تکمیل شود.

با این حال یک نکته آماری جالب توجه در رابطه با رئال مادرید و بارسلونا وجود دارد. در دوران ریاست خوان لاپورتا باشگاه رئال مادرید هیچگاه نتوانسته به قهرمانی چمپیونزلیگ دست پیدا کند. حالا باید منتظر ماند و دید که بالاخره این طلسم برای رئال مادرید شکسته خواهد شد و آنها در فینال لیورپول را شکست می‌دهند یا اتفاق دیگری رقم می خورد.