به گزارش "ورزش سه"، قرارداد گاوی، ستاره جوان و خوش آتیه باشگاه بارسلونا در تابستان سال 2023 به پایان می‌رسد و به نظر در صورت عدم توافق او با بارسلونا برای تمدید قرارداد، باشگاه‌های بزرگی به دنبال خرید این بازیکن می‌آیند. علی‌رغم اخبار فراوان در مورد مذاکرات، عدم تمدید با این ستاره آینده‌دار باعث نگرانی هواداران بارسلونا شده و برخی اخبار حاکی از احتمال جدایی یک بازیکن مهم دیگر از این باشگاه هستند، اما او به تمدید نزدیک تر از جدایی است.

 

در مقطعی بارسا حتی حاضر بود با 40 میلیون یورو گاوی را واگذار کند چرا که با مشکلات اقتصادی شدیدی دست به گریبان بود ولی هر طور که بود گاوی را حفظ کرد و پس از ملاقات امروز با مدیر برنامه های این بازیکن، رسیدن به توافق نزدیک تر از همیشه است. دو طرف امروز در مورد قرارداد جدید گاوی بحث و گفت و گو کردند و ستاره 17 ساله پیشنهاد جدید باشگاه را قابل قبول دانسته ولی هنوز باید بر سر جزئیاتی دیگر مذاکره شود.

 

اسپورت در این رابطه نوشت که تمدید با گاوی حالا نزدیک تر از همیشه است و بند فسخ 50 میلیون یورویی او نیز به یک میلیارد یورو تغییر خواهد کرد. همچنین آاس مدعی شده که پس از تمدید با گاوی، بارسا فرانکی دی یونگ را در فهرست فروش خواهد گذاشت و خوشبین است سیتی یا یونایتد با مبلغی نزدیک به 80 میلیون یورو این بازیکن را جذب کنند. برای جانشینی دی یونگ نیز همه توافقات لازم با کارلوس سولر، کاپیتان والنسیا صورت گرفته است.