به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن امشب پس از پیروزی ۵-۰ مقابل وردربرمن قهرمانی بوندسلیگا را به‌دست آورد. این اولین بار پس از ۱۲ سال است که تیمی به‌جز بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا می‌شود.

لورکوزن این قهرمانی را ابتدا مدیون ژابی آلونسو و سپس ستاره‌های تیم است. بازیکنانی که به خوبی دستورات ژابی آلونسو را در زمین اجرا کردند و فصلی بدون حاشیه را پشت سر گذاشتند.

یکی از این بازیکنان روبرت آندریش، هافبک ۲۹ ساله است. او در این فصل یکی از بهترین هافبک‌های بوندسلیگا بوده و نقش بزرگی در قهرمانی تاریخی لورکوزن دارد.

پس از پایان دیدار امروز، او در گفت‌وگو با خبرنگار دازن، قهرمانی را به هواداران تبریک گفت و اظهار کرد که ماموریت آنها هنوز به اتمام نرسیده و قصد دارند دو جام دیگر هم تا پایان فصل کسب کنند.

2010895

در قسمتی از مصاحبه خبرنگار از روبرت آندریش خواست پیامی به کودکان ۱۱ ساله بدهد که به‌جز بایرن مونیخ هیچ تیمی را ندیده‌اند که قهرمان بوندسلیگا شده باشد. آندریش پاسخ داد: «به آنها می‌گویم دیگر فقط بایرن مونیخ وجود ندارد. بایر لورکوزن وجود دارد و امیدوارم در آینده هم فقط بایر لورکوزن وجود داشته باشد. اگر شما فقط بایرن را دیده‌اید، اکنون زمان بایر لورکوزن است. حالا بالاخره یک قهرمان آلمانی خوب دارید.»