به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب با شکست ۴-۱ مقابل پاری سن ژرمن در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی، از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت. آنها علاوه‌بر پیروزی ۳-۲ در بازی رفت، در دیدار امشب هم با گل رافینیا به برتری رسیده بودند، اما پس از اخراج رونالد آرائوخو همه برای بارسلونا بد پیش رفت و درنهایت متحمل شکست ۴-۱ شدند. ژاوی هرناندز که هم به تصمیم اخراج آرائوخو معترض بود و هم به دیگر تصمیمات داور، به دلیل اعتراض بسیار از کنار زمین اخراج شد. عصبانیت او در مصاحبه پس از بازی هم ادامه داشت و او داور را مسئول حذف بارسلونا دانست.

بولت تراکتورحذف از لیگ قهرمانان اروپا؟
ناراحت و عصبانی هستیم. چون فکر می‌کنم اخراج آرائوخو نتیجه بازی را تعیین کرد. ما وقتی ۱۱ نفره بودیم خوب بازی می‌کردیم و عالی سازماندهی شده بودیم اما پس از آن بازی خراب شد.

بولت تراکتوراخراج آرائوخو؟
به‌نظر من قرمز برای آن صحنه خیلی زیاد بود. داور می‌توانست طور دیگری سوت بزند. بازی با ۱۰ نفر خوب نیست و وقتی یک تیم ۱۰ نفره شود بازی جدیدی آغاز می‌شود.

2011661

بولت تراکتورتعویض یامال پس از اخراج آرائوخو؟
پس از کارت قرمز من شک داشتم پدری را تعویض کنم یا یامال را. پدری از یک مصدومیت برگشته است اما ما نیاز داشتیم بازی را کنترل کنیم. برای همین پدری را نگه داشتیم و متأسفانه یامال را از بازی خارج کردیم.

بولت تراکتوررضایت از عملکرد تیم؟
بله تا قبل از ۱۰ نفره شدن ما خوب بودیم و حتی پس از آن فرصت‌هایی داشتیم. وقتی بازی ۲-۱ بود گوندوگان می‌توانست بازی را ۲-۲ کند و پس از گل رافینیا هم لواندوفسکی یک موقعیت داشت که می‌توانست ۲-۰ شود. با این حال بازی با ۱۰ نفر کار بسیار سختی است. داور با تصمیمش کار یک فصل ما را خراب کرد. من دوست داشتم کل بازی ۱۱ بازیکن داشته باشم. به‌نظرم اخراج غیرضروری بود.

2011662

بولت تراکتوربه داور چیزی گفتید؟
به او گفتم عملکردش خیلی بد بود. فاجعه بود. تعادل را از بین برد. همه چیز را تغییر داد. من دوست ندارم در مورد داوران صحبت کنم، اما باید بگوییم، نمی‌توانیم ساکت بمانیم.

بولت تراکتورفصل آینده هم به همراه بارسا تلاش می‌کنید؟
بارسا دوباره تلاش خواهد کرد. من مهم نیستم، سال بعد ما برمی‌گردیم.