از شکست ناپذیری پرسپولیس در بازی های خانگی 645 روز می گذرد.

پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر به ۲۹ بازی بدون شکست به عنوان میزبان رسید.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس با کسب پیروزی مقابل پیکان در هفته ۲۵ رقابت های لیگ برتر به ۲۹ بازی بدون شکست به عنوان میزبان در لیگ برتر رسید. پرسپولیس در 13 بازی خانگی این فصل نیز 10 پیروزی به دست آورده و سه بار هم مقابل استقلال، هوادار و گل‌گهر متوقف شده تا با کسب 33 امتیاز بالاتر از استقلال قرار بگیرد. 

سرخپوشان پایتخت آخرین بار ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ درحالی که در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ نوزدهم میزبان ذوب آهن بودند با تک گل محمدزاده شکست خوردند.

از آخرین شکست پرسپولیس به عنوان میزبان در مسابقات لیگ برتر تا دیدار بعدی خانگی سرخ ها مقابل سپاهان (به عنوان میزبان) ۶۴۵ روز فاصله است.

در این مدت پرسپولیسی ها در ۲۹ دیدار لیگ برتری میزبان رقبا بوده اند که حاصل آن ۲۴ برد و ۵ تساوی مقابل هوادار (لیگ ۲۱)، گل گهر (لیگ ۲۱)، سپاهان (لیگ ۲۰)، ذوب آهن (لیگ ۲۰) و استقلال(دربی ۹۸، لیگ ۲۱) بوده است.

به علاوه پرسپولیس در لیگ جاری نیز با کسب ۱۰ برد، ۳ تساوی، ۳۳ امتیاز، ۲۱ گل زده و ۷ گل خورده، بی رحم ترین میزبان مسابقات لقب گرفته است.

بهترین آمار پرسپولیس به لیگ بیستم برمی‌گردد که آنها 13 برد و دو تساوی به دست آوردند تا با 41 امتیاز ورزشگاه خانگی را ترک کنند. به عبارتی قرمزها  از آخرین باخت خود تا حالا در 29 بازی 77 امتیاز کسب کردند و فرصت این را دارند تا در سی‌امین دیدار مقابل سپاهان به آمار استثنایی 80 امتیاز برسند.