به گزارش "ورزش سه"، کریستوف دوگاری منتقد بزرگ کیلیان امباپه است. او که دیروز گفته بود اگر امباپه نتواند در بازی برگشت تفاوتی ایجاد کند، لقب خائن خواهد گرفت و تاکید داشت کسی غصه جدایی او را نخواهد خورد، دیشب با وجود دو گلی که امباپه به بارسا زد و باعث صعود تیمش شد، بار دیگر به او حمله کرد.

2011796

ستاره سابق تیم ملی فرانسه (قهرمان جهان در 1998) و باشگاه های میلان و بارسلونا گفت: «امباپه بازی خودش را انجام داد و او را در زمین درگیرتر از بازی رفت دیدم. در مقاطعی حس کردم ناآرام و نگران است. در نهایت دو گل زد ولی بیاید خودمان را فریب ندهیم. او با بهترین روزهایش فاصله خیلی زیادی دارد.»

2011797

دوگاری ادامه داد: «امباپه ای که دیدیم، یک بازیکن متوسط بود و در چنین دیدار بزرگی دیگر بازیکنان به خوبی توانستند ضعف های او را پوشش بدهند. او چندین هفته است که در هیچ دیداری تفاوت ایجاد نمی کند. دیگر از دریبل ها و استارت های انفجاری او خبری نیست. فقط در دو سه دوئل دیدم او چیزی شبیه به روزهای اوجش نشان داد. او را بیشتر نگران و عصبی دیدم. در برخی لحظات شبیه به بچه 5 ساله بود و در نهایت به خودم گفتم امباپه نیز حق دارد شب بد داشته باشد. با این حال او مدت هاست دیگر خود واقعی‌اش نیست.»