به گزارش "ورزش سه"، یک مسابقه دوستانه و نمادین بین ستاره های بزرگ فوتبال در ورزشگاه سن سیرو و در تاریخ 23 می برگزار می شود که بسیاری از اسطوره های دنیای فوتبال از جمله لئو مسی، فرانچسکو توتی و آندره آ پیرلو در این مراسم حضور خواهند داشت و ساموئل اتوئو، مهاجم سابق اینتر نیز در بین مدعوین حضور دارد. حالا ساموئل اتوئو در این رابطه و البته احتمال موفقیت کامرون در جام جهانی صحبت کرده است.

ساموئل اتوئو گفت: "فکر نمی‌کردم این شانس را داشته باشم که دوباره اینجا بازی کنم، اما فوتبال شگفت‌انگیز است. من در کنار بسیاری از هم تیمی های سابق خود به استادیوم سن سیرو بازخواهم گشت. ما معمولا در جای دیگری یکدیگر را ملاقات می کنیم، نه در زمین فوتبال. اما این بازی فرصتی خواهد بود که همه با هم به یک زبان صحبت کنید.

شرایط تیم ملی کامرون؟ شما برای قهرمانی در جام جهانی نیازی به حضور افراد خارجی و بیگانه در تیم خود ندارید، بلکه به آمادگی خوب، ذهنیت قوی و روحیه ای دیوانه وار نیاز دارید. من در دوران حرفه ای خود چند جام کسب کردم و همیشه از اینتر به عنوان مثال استفاده می کنم. در سال 2009 هیچ کس فکر نمی کرد که بتوانیم لیگ قهرمانان را فتح کنیم و ژوزه مورینیو با گروهی از مردان و بازیکنان جنگجو کاری باورنکردنی انجام داد. من دوست دارم چیزی مشابه را در تیم ملی کامرون نیز ببینم."

قهرمان این فصل لیگ ایتالیا؟ اینتر یکی از مهم ترین مدعیان است و نمی دانم چرا آنها نباید عنوان قهرمانی را کسب کنند. نراتزوری ذهنیت برنده ای دارد و تا آخرین لحظه همه چیز ممکن است. امیدوارم در نهایت آنها قهرمان شوند."