به گزارش “ورزش سه”، دقایقی پیش خبرگزاری فارس اعلام کرد که باشگاه گل‌گهر از افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس، آنطور که این خبرگزاری نوشته برای «تمرد از دستور قضایی» شکایت کرده و «به زودی پای مدیر سرخپوشان به محاکم قضایی باز خواهد شد.»

بنابر نوشته این خبرگزاری، رئیس کمیته انضباطی گل‌گهر این شکایت را در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ثبت کرده است. 

اما این موضوع چرایی جالبی دارد و به دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر در سیرجان برمی‌گردد. به نظر بعد از این بازی اعضای تیم پرسپولیس قصد داشتند برای صرف شام به دعوت یکی از رستوران‌داران سیرجان به یک رستوران بروند. 

2008457

در همین خصوص و برای تامین امنیت کاروان پرسپولیس، افشین پیروانی تقاضای پشتیبانی انتظامی از کاروان این تیم را کرده اما به او اعلام شده که به دلیل شکست گل‌گهر و جو متشنج شهر، توصیه می‌شود که پرسپولیس شام را در سیرجان صرف نکند. 

اما پیروانی که برنامه‌ریزی این موضوع را انجام داده و به‌عنوان مدیر تیم پرسپولیس این مسئولیت را برعهده داشت، بار دیگر درخواست تامین امنیت کاروان تیمش را مطرح  و اعلام کرد که پرسپولیس برای شام در همین رستوران خواهد بود.  

درنهایت سرخپوشان بدون مشکل راهی رستوران شدند اما حالا خبر آمده که کمیته انضباطی باشگاه گل‌گهر این شکایت عجیب را از مدیر باشگاه پرسپولیس انجام داده است. 

البته در مورد نتیجه این پرونده و چند و چون ماجرا خبر بیشتری در دست نیست و باید دید که در روزهای آینده پیروانی چه واکنشی به این ماجرا خواهد داشت.