به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی منچسترسیتی به میدان رفت و موفق شد در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی برسد و به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها راه پیدا کند. 

شاگردان کارلو آنچلوتی در اکثر دقایق بازی از حریف پیش بودند اما گلی که کوین دی بروینه به ثمر رساند باعث شد که بازی به تساوی کشیده شود و تکلیف تیم برنده در نهایت در ضربات پنالتی مشخص شد تا رئال مادرید انتقام شکست سال گذشته را از سیتی گرفته باشد. 

2012192

بلینگام پس از پایان این بازی در گفتگو با TNT Sports اظهار داشت:« من در پایان بازی دیگر توانایی راه رفتن روی پاهایم را نداشتم. پیروزی در این بازی پاداش بزرگی برای ما بود. باید لوگوی رئال مادرید را هر روز روی سینه بگذاری و از این که در این تیم بازی می‌کنی بسیار سپاسگزار باشی. من هرگز رویای چنین اتفاقی را هم در سر نداشتم، امیدوارم که شب‌های اینچنینی بیشتری را تجربه کنم. 

اگر شما به باشگاهی مانند رئال مادرید می‌آیید. باید این را بپذیرید که ممکن است مورد انتقاد قرار بگیرید، باید این را بپذیرید که همیشه در معرض دید عموم باشید. اگر در این باشگاه هستید، به این معناست که توانایی مدیریت چنین شرایطی را دارید.»