فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص شانس قهرمانی استقلال اظهار داشت: اگر بگذارند، شانس قهرمانی استقلال بیشتر از همه تیم‌ها است.

وی در پاسخ به این پرسش که منظور او از این حرف چه کسانی است، گفت: فدراسیون و سازمان لیگ که هر دفعه برای استقلال برنامه جدید دارند و اشتباهات داوری هم یقه این تیم را گرفته است. از طرفی مشکلاتی که مدیریت با کادر فنی استقلال دارد هم این تیم را اذیت می‌کند.

فلاحت‌زاده در ادامه تصریح کرد: شما ببینید چقدر اشتباهات داوری علیه استقلال و به نفع تیم‌های دیگر انجام می‌شود. شک ندارم اگر اشتباهات داوری این قدر علیه استقلال نبود، الان حداقل با اختلاف ۱۰ امتیاز در صدر جدول بود. اما فدراسیون و کمیته داوران چند امتیاز را از استقلال گرفتند.

پیشکسوت استقلال در ارتباط با بلانکو گفت: او جدا از این که گل‌زن خوبی است، مدافعان را هم آزار می‌دهد. من به عنوان کسی که مدافع بودم می‌دانم چقدر بازیکنان خط دفاعی رقبا از بازی بلانکو اذیت می‌شوند.

وی با حمایت از مهدی هاشمی‌نسب اظهار داشت: در برنامه‌های تلویزیونی دیدم که به دنبال اذیت کردن هاشمی‌نسب هستند. همه باید به هاشمی‌نسب احترام بگذارند. او از پیشکسوتان خوب و بااخلاق فوتبال ایران است و همیشه برای ورزش ایران زحمت کشیده است. اصلا درست نیست کسی علیه او حرفی بزند.