به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا روبروی وستهم قرار گرفت و با تساوی 1-1 مقابل این تیم متوقف شد اما توانست به لطف پیروزی در بازی رفت راهی مرحله نیمه نهایی شود.

حذف لیورپول از رقابت‌های لیگ اروپا باعث شده است که بسیاری معتقد باشند که حالا این تیم مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود اما حالا شاگردان ژابی آلونسو باید در مرحله نیمه نهایی در دیداری دشوار روبروی رم قرار بگیرند تا تکلیف تیم صعود کننده به فینال مشخص شود.

2005118

این سرمربی اسپانیایی پس از پایان بازی شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «این بازی بسیار جذاب با دو نیمه متفاوت بود. ما می‌دانستیم که آنها با برنامه‌ریزی برای اینکه بازی را به سرعت به جریان بیندازند وارد زمین خواهند شد. در نیمه دوم شخصیت تیم را نشان دادیم و بازیکنانی که از بازیکنانی که از نیمکت وارد زمین شدند تاثیرگذاری بسیاری داشتند. این درس خوبی برای ما در اروپا بود و خوشحال هستیم که به نیمه نهایی صعود کردیم.

بازیکنان ما به خوبی از این موضوع آگاه هستند که شرایط فیزیکی و تلاش ما در این بازی در زمین کافی نبود. ما تغییراتی ایجاد کردیم و گفتیم که می‌توانیم بسیار بهتر عمل کنیم. مدتی طول کشید تا بتوانیم دروازه حریف را باز کنیم اما هرچه به پایان نزدیک و نزدیک‌تر شدیم بهتر عمل کردیم.

از اینکه می‌توانیم بگوییم دوباره در نیمه نهایی هستیم خوشحالیم. حالا باید دوباره با رم روبرو شویم. آنها تیمی متفاوت هستند که سرمربی جدیدی دارند که تاثیر بسیار خوبی روی آنها گذاشته است. در فوتبال همیشه شانس دوباره‌ای وجود دارد. ما بی‌صبرانه منتظر این بازی هستیم.»