بهروز رهبری‌فرد درباره عملکرد پرسپولیس گفت: وقتی تیم (پرسپولیس) می‌برد همه چیز خوب است و نمی‌شود نقد کرد. در آبادان سه گل زدن کار سختی است. این تیم، تیم خود یحیی است. زمانی که ایشان بود می‌نالید از نداشتن بازیکن و در نهایت رفت. آقای پروین و درویش دوست داشتند ایشان نباشد. تا پایش را بیرون گذاشت اوضاع گل و بلبل شد.

وی در ادامه افزود: اوسمار را نباید با این تیم سنجید. ما ایرانی‌ها احساسی هستیم و طرف می‌شود «سوپرمن». فصل بعد معلوم می‌شود «سوپرمن» است یا نه، بهترین تیم ایران را به ایشان داده اند و باید هم نتیجه بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم اظهار داشت: خیلی بیشتر از استقلال شانس دارند. چون استقلال برای خود حاشیه درست می‌کند. همه رفیق‌های صمیمی من در کادر آن‌ها هستند. این حاشیه‌هایی که کادر فنی درست می‌کند تاثیر می‌گذارد. اگر کادر فنی استقلال آرامش به تیم بدهند می‌توانند قهرمان شوند.

وی درباره رواج بیانیه نویسی در دو باشگاه گفت: یک زمانی جلوی دادگستری عده‌ای می‌نشستند و عریضه می‌نوشتند. الان باید ۴ نفر آن‌ها دم باشگاه استقلال و ۴ نفر جلوی باشگاه پرسپولیس بنشینند. خیلی سال است که آن‌ها بیکار شده اند. می‌توانند در فوتبال میلیارد شوند.

وی درباره افت سپاهان و تراکتور گفت: فکر می‌کنم مسایل داخلی آن‌ها زیاد است. درباره سپاهان با این نفرات نمی‌توانید بگویید فنی مشکل دارند. اطراف تیم شان شاید مشکل باشد. یکسری آدم هستند از نتیجه نگرفتن سپاهان نفع می‌برند به پست‌های خود بر می‌گردند. تراکتور هم به نظرم در داخل مشکل دارد. من تصاویر ختم خانم آقای زنوزی مالک تراکتور را دیدم. یکسری آنجا بودند که ربطی به ایشان نداشتند. ولی چون آدم پولداری است همه رفتند ختم. خیلی‌ها در این جامعه غریبانه می‌روند، ولی وقتی یک آدم پولدار عزادارمی شود نباید همه بروند. همین پولداری ایشان موجب شده تیم ضربه بخورد. یکی از دلال‌ها می‌گفت نزدیک ۱۲۰۰ بازیکن در فوتبال ایران دارم و امسال فقط ۱۵ میلیارد گیرم آمده و راضی نیستم. معلوم است امثال این این آدم‌ها برای فوتبال تصمیم می‌گیرند. این‌ها در استقلال و پرسپولیس هم هستند.

رهبری فرد در پایان درباره شکایت امیر قلعه نویی از محمد مایلی کهن گفت: اگر در فوتبال ما بزرگترها پیش قدم می‌شدند این اتفاقات رخ نمی‌داد. البته متاسفانه یک نفر باید بزرگترها را کنترل کند. شما از پیشکسوتان پرسپولیس ۵ نفر را بخواهید و ببینید همه از آقای پروین انتقاد می‌کنند یا نه؟ امیر قلعه نویی و مایلی کهن هر دو زحمت کشیدند؛ به نظر من کوچکتر، این‌ها اختلافات را کنار بگذارند. از بزرگترهایی که هستند می‌خواهم ورود کنند و این ماجرا را فیصله دهند. نمی‌دانم چرا یک نفر نمی‌آید. البته همانطور که گفتم بزرگترها هم بزرگتری نمی‌کنند. مثلا آقای پروین، شما چرا رفتی ختم همسر آقای زنوزی؟ زمان بازیگری ما همین آقای پروین می‌گفت اگر کسی پولدار بود جلوی پای او بلند نشوید و تعظیم نکنید، اما الان چگونه است می‌رود ختم آقای زنوزی که هیچ ارتباطی با ایشان ندارد؟ مربی اش بوده؟ بازیکنش بوده؟ چه ربطی به هم دارند؟