به گزارش "ورزش سه"، امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان استون ویلا، پس از دریافت دو کارت زرد مقابل لیل، قرار است بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا را از دست بدهد. این بازی قرار است به میزبانی استون ویلا برگزار شود.

طبق گزارش تلگراف، مارتینز علیرغم این واقعیت که به دلیل یک قانون کمتر شناخته شده برابر لیل اخراج نشد، محروم می‌شود. مارتینز اولین کارت زرد در این بازی را به دلیل اتلاف وقت در دقیقه 28 دریافت کرد.

این بازیکن 31 ساله پس از مهار ضربه پنالتی نبیل بنطالب، به دلیل تحریک طرفداران حریف یک کارت زرد دیگر دریافت کرد. با این حال، مارتینز به دلیل قانونی که می‌گوید تمامی اخطارها تنها قبل از ضربات پنالتی اعتبار دارند، توانست در زمین بماند.

2012686

با این حال، مارتینز به دلیل محرومیت در بازی رفت مقابل المپیاکوس غایب خواهد بود.  با غیبت این بازیکن آرژانتین، اونای امری از رابین اولسن در چارچوب استفاده خواهد کرد.

مارتینز در طول بازی توسط هواداران لیل به دلیل شیطنت‌هایش در جریان پیروزی آرژانتین در ضربات پنالتی مقابل فرانسه در فینال جام جهانی 2022، هو شد. استون ویلا در بازی شب گذشته با برتری 2-1 از بازی رفت به میدان رفت. اما پس از پیروزی 2-1 لیل در بازی برگشت، بازی به ضربات پنالتی کشیده شد که در نهایت تیم انگلیسی جواز صعود به دور بعدی را کسب کرد.

2012687