به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران که به‌خاطر شکست سنگین روز گذشته صنعت نفت آبادان از قعر جدول لیگ برتر یک پله بالا آمد و در رتبه پانزدهم قرار گرفت، امروز در بازی خانگی برابر تراکتور تبریز سعی در کسب پیروزی و نزدیک کردن فاصله امتیازی با فولاد و استقلال خوزستان دارد.

لوآن پولی، امیرحسین سام‌دلیری، امیرمحمد هوشمند، امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی‌بیگی، حسین زامهران، سعید آقایی، منصور باقری، سید محمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی و محمد عباس‌زاده 11 بازیکنی هستند که ترکیب اولیه نساجی مازندران را در دیدار مقابل تراکتور تشکیل می‌دهند.

نساجی مازندران در مسابقه امروز مقابل تراکتور محمود قائدرحمتی و سید محمداحسان حسینی را به علت آسیب دیدگی و وحید محمدزاده، صابر حردانی و محمدرضا آزادی را به علت چهار اخطاره بودن و محرومیت در فهرست نفراتش ندارد تا جابه‌جایی زیادی در ترکیب این تیم برابر تراکتور به وجود بیاید.

نساجی مازندران که هفته گذشته توانست یک امتیاز در ورزشگاه نقش جهان از سپاهان بگیرد، امید زیادی دارد در مسابقه با تراکتور هم موفق کار کند و برابر تیمی که پاکو خمس را در اختیار ندارد، به برتری برسد.

گفتنی است، دیدار تیم‌های نساجی مازندران و تراکتور از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر آغاز می‌شود که علی صفایی قضاوت آن را برعهده دارد.