به گزارش ورزش سه، مس که در نیم‌فصل اول در ۱۵ بازی مجموعا ۱۵ امتیاز کسب کرده بود، حالا در ۹ بازی دور برگشت همان تعداد امتیاز را به دست آورده و یکی از موفق‌ترین تیم‌های نیم‌فصل دوم به شمار می‌رود که در جدول این نیم فصل با ۱۵ امتیاز پس از پرسپولیس و استقلال در جایگاه    سوم قرار دارد.

مس پس از پیروزی مقابل نساجی در قائمشهر و آلومینیوم در اراک، با برد مقابل فولاد سومین پیروزی بیرون از خانه خودش را جشن گرفت، اما جالب‌ترین رکورد مسی‌ها به شکست‌ناپذیری شاگردان محرم نویدکیا بازمی‌گردد.

2012915

مس در هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر در تاریخ سوم دی ماه، مقابل استقلال خوزستان شکست خورد و از این بازی تا امروز در ۱۱ بازی (۱۰بازی لیگ و یک مسابقه جام حذفی) شکست نخورده است.

در صورت ادامه روند شکست‌ناپذیری مس در بعدی در لیگ که در تاریخ ۱۲ اردیبهشت مقابل گل‌گهر انجام می‌شود، رکورد شکست‌ناپذیری مس رفسنجان به ۱۳۰ روز می‌رسد و نویدکیا امیدوار است همچنان این رکورد منحصر به فرد را برای تیمش بهبود بخشد.

2012916

نکته قابل توجه این است که مس رفسنجان و استقلال تهران تنها تیم‌هایی هستند که در نیم فصل دوم بازی‌های لیگ هرگز مقابل حریفان خود شکست نخوردند و البته استقلال در جام حذفی برابر مس مغلوب شد.

بر این اساس مس رفسنجان تنها تیمی است که از سوم دی ۱۴۰۲ تا اردیبهشت ۱۴۰۳  در هیچ مسابقه رسمی مغلوب نشده است. باورنکردنی نیست که همین تیم  در نیم‌فصل اول در ۱۵ بازی ۸ شکست به نام خود ثبت کرده بود!