به گزارش "ورزش سه"، علی‌اصغر قربانعلی‌پور درمورد حضورش در دیدار استقلال و شمس‌آذر قزوین، اظهار داشت: طبق برنامه سرمربی تیم ملی آقای قلعه‌نویی، بنده و هومن افاضلی برای تماشای این بازی در ورزشگاه حضور پیدا کردیم. امیدوارم مانند سایر دیدارها، یک بازی خوب باشد. روز گذشته نیز همراه با حمید مطهری بازی پیکان و هوادار را دیدیم. لیگ به دقت رصد می‌شود و امیدوارم اتفاقات خوبی برای بازیکنان بیفتد.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به تعطیلات مداوم لیگ برتر و جام حذفی، چگونه می‌توان بازیکنان را در بالاترین سطح آمادگی قرار داد، ابراز کرد: این مشکلی است که سال‌ها در فوتبال ما وجود داشته و تعطیلات زیاد بود، اما از زمانی که امیر قلعه‌نویی به تیم ملی آمد، تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا این تیم وقفه‌ای در لیگ برتر ایجاد نکند، چراکه یک تیم ملی خوب از دل یک لیگ خوب، بیرون می‌آید.

مربی تیم ملی ایران اضافه کرد: هرچه بچه‌ها در شرایط بازی باشند، بیشتر به تیم ملی کمک می‌شود. به مربیان باشگاه‌ها حق می‌دهم و قبول دارم کار سختی دارند، اما شرایط فوتبال ما همین است و نمی‌توان کاری کرد.

قربانعلی‌پور مورد اینکه آیا بابت مصدوم شدن بازیکنان لیگ برتری و لژیونر برای مقدماتی جام جهانی نگرانی ندارند، گفت: به ما اعلام شده مراحل نهایی جام حذفی پس از اتمام اردوی تیم ملی برگزار می‌شود، اما در کل در فیفادی خرداد به انتهای لیگ می‌‎خورد که بازیکنان خسته هستند. برنامه تمرینی ما هم برای بازیکنان نسبت به فیفادی قبلی متفاوت است و سعی داریم با یک ریکاوری خوب و کمترین آسیب‌دیدگی کار را پیش ببریم.