به گزارش "ورزش سه"، عملکرد پرفراز و نشیب میلان در این فصل باعث شده است که مدیران این باشگاه به صورت جدی به فکر پیدا کردن جانشینی برای پیولی باشند و جستجوها برای یافتن گزینه مدنظر آنها از همین حالا آغاز شده است.

روسونری در این فصل هرگز فرصت حضور در کورس قهرمانی رقابت‌های سری آ ایتالیا را پیدا نکرد و در عین حال از لیگ قهرمانان و کوپای ایتالیا هم حذف شد. این تیم هفته گذشته با قبول شکست برابر رم از رقابت‌های لیگ اروپا هم کنار رفت تا مدیران این باشگاه دیگر تردیدی برای قطع همکاری با این مربی نداشته باشند.

1991811

حالا روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که گری کاردیناله، مالک باشگاه میلان، تصمیم قطعی خودش را برای اخراج پیولی در پایان این فصل گرفته و حتی در صورتی که میلان بتواند در دربی دلامادونینا برابر اینتر به پیروزی برسد هم همچنان بر این تصمیم استوار خواهد بود.

گفته می‌شود که مدیران این باشگاه به صورت جدی به فکر پیدا کردن یک مربی از خارج از ایتالیا هستند و گزینه‌های متفاوتی را هم مدنظر دارند. مربیانی از جمله مارک فن بومل، کریستوف گالتیه، خولن لوپتگی و مارسلو گایاردو در این فهرست دیده می‌شوند و باید دید که آیا میلان با هیچ‌یک از آنها به توافق خواهد رسید یا خیر.