به گزارش ورزش سه، بهزاد غلام‌پور و مهدی‌هاشمی نسب در بازی با شمس‌آذر در غیاب جواد نکونام و کیانوش رحمتی روی نیمکت در کنار خط فعالیت زیادی داشتند و بازیکنان استقلال را هدایت کردند.

بهزاد غلام‌پور که به خوشحالی‌های خاص مشهور است پس از گل اول استقلال مقابل شمس‌آذر شادی جالبی با مهدی‌هاشمی‌نسب انجام و به همان سبک همیشگی خود روی سر مربی استقلال پرید و پس از آن او را در آغوش کشید و جشن دونفره ای برگزار کردند.

2013102

غلام‌پور پس از گل‌های استقلال اولین نفری بود که خود را به جواد نکونام می‌رساند و خوشحالی‌اش را با او تقسیم می‌کرد و پس از این کار به جمع بازیکنان می‌پیوست و در جشن شادی آنها هم شرکت می‌کرد.

2013101

مربیان استقلال در غیاب جواد نکونام سرمربی این تیم جنب و جوش زیادی کنار خط داشتند و سعی کردند بازیکنان را در شرایط روحی و روانی خوبی قرار دهند و مدام نکات فنی و انگیزشی را به آنها گوشزد می‌کردند و خود جواد نکونام هم روز جالبی را روی سکوها سپری کرد، او مانند یک هوادار تیفوسی در طول نود دقیقه به تک تک اتفاقات زمین واکنش نشان می‌داد و پس از گلزنی آبی‌ها روی سکوهای آزادی در کنار اعضای تیم باشگاه استقلال به خوشحالی می‌پرداخت.

هیجان و یکدلی کادرفنی استقلال با دلایل خاص و مشخص به شکلی شده است که هر مسابقه برای آنها تبدیل به یک فینال بزرگ شده و تمام توان فنی و انگیزشی خود را به کار می‌گیرند تا با پیروزی از مسابقات خارج شوند.