به گزارش "ورزش سه"، شهرخودرو این هفته در جدالی سخت و حساس باید برابر استقلال آخرین شانس‌های بقای خود را دنبال کند. نماینده مشهد که در طول فصل در قعر جدول جا خوش کرده، در هفته‌های اخیر توانسته نتایج امیدوارکننده‌ای را کسب کند تا همچنان کورسوی بقای خود را جستجو کند و باید دید برابر استقلال به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد.

مرتضی حسین زاده، هافبک تکنیکی و گلزن شهرخودرو یکی از امیدهای این تیم در جدال با استقلال محسوب می‌شود. او درباره شرایط تیمش در آستانه این بازی گفت: از نظر روحی در شرایط خوبی به سر می‌بریم و بازیکنان با بالاترین انگیزه مهیای این جدال هستند. از قعرنشینی خسته شده‌ایم و به خوبی از اهمیت این بازی آگاه هستیم.

وی ادامه داد: پتانسیل شهرخودرو مطمئنا به شکلی است که این جایگاه برازنده این تیم نیست. ما هیچ وقت ناامید نشده‌ایم و در تمام بازی‌ها بدون توجه به جایگاهی که در آن قرار داریم در تلاش برای کسب نتیجه بوده‌ایم. چهار هفته بی شکست بوده‌ایم و اگر به نتایج ما نگاه کنید عملکرد خوبی داشته‌ایم. باید همه چیز را جبران کنیم و اکنون شانس زیادی برای بقا هم داریم.

حسین زاده که در نیم فصل از ویستاتوربین به شهرخودرو پیوسته، توانسته در نقش گلزن و گلساز نیز در این تیم ظاهر شود و مدعی است مقابل استقلال نیز قادر خواهند بود حریف را غافلگیر کنند: 5 بازی حساس داریم و به نام هیچ تیمی نگاه نمی‌کنیم. ما محکوم به کسب نتیجه هستیم و مطمئنا برابر استقلال با توجه به انگیزه‌هایی که داریم تلاش خواهیم کرد تا بهترین نمایش شهرخودرو را در زمین به اجرا در بیاوریم. کسب امتیاز در این بازی می‌تواند شانس بقای ما را به بالاترین حد برساند و از این شانس به سادگی عبور نخواهیم کرد.