سرمربی آلمانی شیاطین سرخ می گوید سران این باشگاه به درخواست جذب مهاجم جواب منفی داده اند.

رالف رانگنیک می گوید در ژانویه لوئیس دیاز، دوشان ولاهوویچ و ریکی آلوارز را زیر نظر داشته است.

طرفداری| به گزارش اسکای، منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات زمستانی فعالیتی نداشت و این روزها خلا یک مهاجم شش دانگ در این تیم به شدت حس می شود. حال رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی شیاطین سرخ می گوید که او از باشگاه درخواست جذب مهاجم کرده اما سران منچستریونایتد با این درخواست مخالفت کرده اند. رانگنیک در این باره گفت:

سه مهاجم را به شکل بلند مدت از دست دادیم. در ژانویه و در 48 ساعت فرصتی که داشتیم باید یک مهاجم می خریدیم چون می دانستیم گرینوود در دسترس نخواهد بود و مارسیال نیز به طور قرضی باشگاه را ترک کرده بود. در ژانویه به چند بازیکن علاقه داشتیم. دیاز که حالا در لیورپول است. آلوارز که حالا در تابستان به منچسترسیتی می رود و ولاهوویچ که در آن زمان هنوز در فیورنتینا بود.

مربی آلمانی در ادامه گفت:

وقتی که درخواست کردم در ژانویه یک مهاجم جذب کنیم، جواب نه بود و بحث تمام شد. با هیئت مدیره صحبت کردم و گفتم نباید دستکم صحبت کرده و تحلیل کنیم و بفهمیم آیا دست کم می توانیم یک بازیکن را به طور قرضی یا دائمی جذب کنیم؟ در نهایت جواب منفی بود. شاید منچستریونایتد نمی خواست در بازار زمستان فعالیت کند. شاید هم باید دستکم به طور داخلی در این مورد صحبت می کردیم زیرا این کار اهمیت داشت و واجب بود. فرصت کمی داشتیم اما در هر صورت 48 ساعت هم 48 ساعت است.

رانگنیک در مورد شرایط میسون گرینوود نیز گفت:

شرایطی که برای میسون پیش آمد برای همه یک فاجعه بود. این شرایط به وضوح برای خودش و خانواده اش نیز خوب نیست اما برای باشگاه نیز خوب نبوده است.