به گزارش "ورزش سه"، در لیست بازی پرسپولیس مقابل پیکان اسامی نام‌آشنایی بین ذخیره‌های این تیم دیده می‌شد. کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، علیرضا ابراهیمی و البته مهدی عبدی بازیکنان با تجربه‌تر نیمکت قرمزها بودند.

هر یک از این نفرات نیمکت نشین برای حضور در زمین انگیزه ویژه خود را دارند که این انگیزه فردی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند‌. سیامک نعمتی پس از ماه‌ها دوری از میادین در لیست بیست نفره پرسپولیس مقابل پیکان قرار گرفت اما فرصت بازی مقابل تیم سابق خود را پیدا نکرد.

کمال کامیابی‌نیا که در روزهای آمادگی رضا اسدی روی نیمکت می‌نشیند در تلاش است بار دیگر خود را به ترکیب پرسپولیس تحمیل کند تا در ماه‌های منتهی به جام جهانی همچنان مورد توجه دراگان اسکوچیچ قرار بگیرد. کمال در دقایق پایانی بازی با خودروسازان به میدان رفت.

مهدی عبدی نیز که پس از ماجرای حضور در جشن قهرمانی نساجی سه جلسه از حضور در تمرین منع شد و پس از احضار به کمیته انضباطی باشگاه به اردوی پرسپولیس بازگشته بود، در بازی گذشته جایی در تفکرات کادرفنی حتی به عنوان بازیکن تعویضی نداشت و برای بازی در اصفهان مقابل ذوب آهن باید تلاش بیشتری کند.

علیرضا ابراهیمی نیز پس از مدت‌ها به زمین فرستاده شد و حدود ۳۸ دقیقه در بازی حضور داشت و اولین تعویض گل‌محمدی بود. این بازیکن که در این فصل فرصت چندانی پیدا نکرده، می‌کوشد در بازی‌های حساس پایانی موثر واقع شود.


محمد شریفی و علی شجاعی جزو دیگر نیمکت‌نشینان پرسپولیس بودند که در ثانیه‌های پایانی بازی قبلی به میدان رفتند. این دو بازیکن جوان که امیدوار هستند در اسکواد فصل بعد پرسپولیس هم جای داشته باشند باید قدر فرصت‌های اندکی که به آنها می‌رسد را نیز بدانند.

یک نیمکت باانگیزه و آماده می‌تواند ورق را به سود پرسپولیس در پنج هفته حساس نهایی برگرداند.