به گزارش "ورزش سه"، مهرداد طهماسبی دروازه‌بان با تجربه تیم فوتبال سایپا ضمن اشاره به این موضوع می گوید: رتبه دوازدهم جدول لیگ دسته اول جایگاه واقعی سایپا و فوتبالی که ارائه می دهد، نیست. بدون اغراق می‌گویم سایپا با آقای امیدرضا روانخواه از لحاظ فوتبال زیبا و مالکانه یا به قول معروف فوتبالی از همه تیم های دسته اولی سرتر است و در تمامی دیدارهایی که با سرمربیگری ایشان به میدان رفتیم مستحق برد بودیم، اما متأسفانه یکسری مشکلات و اتفاقات عجیب و غریب سد راه تیم ما شده است. با این حال با تیم ششم جدول فقط 5 امتیاز فاصله داریم.
دروازه‌بان با تجربه سایپا خاطرنشان می کند: به جرأت می گویم اگر اشتباهات داوری، بدشانسی ها و مسائل غیرفوتبالی گریبان سایپا را نمی گرفت الان ما هم می توانستیم جزو مدعیان باشیم. به طور مثال می خواهم به 3 بازی اخیر تیم خودمان اشاره کنم که 3 اخراجی بین دقایق 60 تا 65 داده ایم!



او ادامه می دهد: همین بازی آخر با استقلال ملاثانی ما میزبان بودیم اما درحالی محمد مسلمی توسط داور کارت زرد گرفت و اخراج شد که همان لحظه قرار بود تعویض شود. جانشین مسلمی هم کنار زمین ایستاده بود اما اجازه تعویض به رغم توقف بازی داده نشد تا باز ما از دقیقه 60 به بعد 10 نفره شویم! دو بازی قبلی پیش از استقلال ملاثانی هم برابر شمس آذر قزوین و پارس بین دقایق 60 تا 65 اخراجی دادیم و 10 نفره شدیم و این خیلی عجیب است. من بعید می دانم در لیگ خودمان یا هر جای دنیا مشابه این اتفاق افتاده باشد که یک تیم سه هفته متوالی بین دقایق 60 تا 65 اخراجی داده و 10 نفره شده باشد!
طهماسبی با اشاره به اینکه باشگاه سایپا فصلی غیرعادی را پشت سرگذاشت، یادآور شد: متأسفانه سقوط سایپا به دسته پایین تر آن هم با آن شرایط که اصلا مستحق آن نبود آغاز یکسری مشکلات درتیم ما بود. خوشبینی مفرط نسبت به رأی دادگاه CAS و بازگشت تیم به لیگ برتر و مسائلی که بعد از این شکایت در تیم به وجود آمد و البته بازکردن آن در این مقطع چندان صلاح نیست، باعث بروز مشکلات بعدی شد. با این وجود شکی ندارم همین تیم سایپا با سرمربی فعلی‌اش توانایی صعود به لیگ برتر را درفصل آینده دارد. تیم خوبی هستیم که تمام مربیان حریف از سبک بازی ما تعریف و تمجید می کنند و انشالله با حمایت آقای دکتر فراهانی مدیرعامل باشگاه بتوانیم فصل آینده شانس اول صعود به لیگ برتر باشیم. فراموش نباید کرد تیم دوست داشتنی ملوان انزلی هم امسال ثمره چند سال ثبات و حمایت از آقای مازیار زارع را گرفته است و امیدوارم این اتفاق به علاوه ثبات و حمایت در تیم سایپا نیز شکل بگیرد.