اریک تن هاخ خواهان ماندن کریستیانو رونالدو تا آخرین سال قراردادش در منچستر یونایتد است و با ساخت تیمش پیرامون این فوق ستاره پرتغالی، مشکلی ندارد

با وجود گمانه‌ زنی‌های فراوانی که در مورد آینده کریستیانو رونالدو با ورود اریک تن هاخ می‌شود، به نظر می‌رسد که نه رونالدو قصدی برای جدایی از یونایتد داشته باشد و نه مربی فصل آینده این باشگاه خواهان جدایی او است.

طرفداری | به گزارش تلگراف، اریک تن هاخ خواهان باقی ماندن کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد است. این مربی هلندی حفظ نکردن بازیکنی مانند رونالدو را احمقانه می‌داند. رونالدو یکی از اولین بازیکنانی خواهد بود که تن هاخ به محض ورودش به باشگاه، با او صحبت خواهد کرد. با وجود برنامه بازسازی که منچستر در پیش گرفته و این تیم به دنبال جذب یک مهاجم نوک دیگر نیز هست، اما تن هاخ رونالدو را به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی تیم آینده‌اش می‌بیند.
 

تن هاخ در حال بررسی این موضوع است که چگونه از رونالدو در تیم بهترین بهره را ببرد. زیرا این ستاره پرتغالی اکنون 37 سال دارد و دیگر توانایی بدنی سال‌های گذشته خود را ندارد. امکان دارد به رونالدو گرفته شود که دیگر نباید انتظار حضور در هر بازی را داشته باشد. این راهکاری برای مراقبت از رونالدو و گرفتن بهترین استفاده از او خواهد بود. رونالدو همچنین باید بپذیرید در زمانی که امکان دارد فصل آینده، آخرین فصل حضورش در سطح اول اروپا باشد، این اولین بار از 20 فصل گذشته خواهد بود که دیگر در لیگ قهرمانان اروپا حضور نخواهد داشت. در هر حال به نظر نمی‌رسد که رونالدو قصد ترک یونایتد در این شرایط را داشته باشد.
 


همچنین بخوانید:

  • رالف رانگنیک: کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد می ماند

  • کریستیانو رونالدو: من تمام نشده ام؛ هدف ما بازگرداندن شکوه منچستریونایتد است