درخشش فوق العاده حسین پورحمیدی دروازه‌بان خوزستانی تیم تراکتور در مصاف با ذوب آهن در ضربات پنالتی کمک کرد تا این تیم تبریزی پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش بتواند نماینده اصفهان را حذف کرده و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

حسین پورحمیدی که در ابتدایی لیگ برتر نوزدهم از تیم استقلال خوزستان به جمع آبی‌پوشان تهرانی پیوست پس از دو فصل نیمکت نشینی در این تیم پشت سر سید حسین حسینی و بدون حتی یک بازی در لیگ برتر برای استقلال تهران از جمع آبی پوشان جدا شد و به آلومینیوم اراک پیوست.

پورحمیدی ۳ فصل در این تیم اراکی بازی کرد تا علاوه بر افزودن بر تجربیاتش به جمع ملی‌پوشان کشورمان نیز راه پیدا کند. او در ابتدای فصل جاری به تیم تراکتور پیوست و به رغم گل‌های بدی که در اوایل فصل جاری دریافت می‌کرد حالا به یکی از ارکان اصلی این تیم در اوج‌گیری دوباره نماینده شهر پرشورها تبدیل شده است.

در روزهای اخیر اغلب پیشکسوتان استقلال با اشاره به سختی بازی در ورزشگاه یادگار امام کمتر توجهی به حضور دروازه‌بان سابق تیم خودشان در جمع سرخ پوشان تراکتور، حریف بعدی استقلال داشتند اما قطعاً حالا و با درخشش این بازیکن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل ذوب آهن می‌دانند که برای باز کردن دروازه پورحمیدی آماده و با روحیه که از انگیزه‌های بسیار بالایی نیز در مواجهه با استقلال برخوردار است قطعاً کار آسانی پیش رو نخواهند داشت.