به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس در مرحله یک هشتم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی با نتیجه 1-4 برابر تیم ملی آلمان شکست خورد و صعود به مرحله بعدی این مسابقات باز ماند تا باز هم در مهم‌ترین بازی‌های ملی ناکام مانده باشد.

حذف از مرحله یک هشتم و شکست سنگین برابر تیم ملی آلمان باعث شد که انتقادهای بسیاری از شاگردان فابیو کاپلو مطرح شود اما حالا جان تری صحبت‌های جالبی را درباره جو این تیم و دلیل این باخت مطرح کرده است.

این ستاره سابق تیم ملی انگلیس در این باره به سان گفت: «ما یک ساعت و ۲۰ دقیقه در اتوبوس بودیم و همه بازیکنان از استیون جرارد خواستند تا درباره لباس ما با سرمربی صحبت کند، هیچ‌کدام دوست نداشتیم که کت و شلوار بپوشیم چون هوا بسیار گرم و پوشیدن این لباس‌ها افتضاح بود.»

2015853

تری در ادامه مدعی شد که به آنها گفته شده از اتحادیه فوتبال انگلیس قراردادی با این فروشگاه زنجیره‌ای معتبر دارد و درخواست آنها رد شد. زمانی هم که آنها از اتوبوس پیاده شدند، به دلیل اینکه کولر به خوبی کار نمی‌کرد به شدت عرق می‌ریختند و در همان زمان بود که دیدند بازیکنان حریف با شلوارک و تیشرت به ورزشگاه آمدند.

این مدافع سابق چلسی معتقد است که افراد مشخصی مسئول این اتفاق بودند و این شرایط باعث شد که آنها از موقعیت ایده‌آلی که داشتند فاصله بگیرند و در نهایت بازی را واگذار کنند.