سرمربی بارسلونا در مورد پیروزی تیمش برابر رئال بتیس و کسب سهمیه ای که طی مقطعی از فصل دور از دست به نظر می رسید، صحبت کرده است. 

ژاوی از پیروزی بارسلونا مقابل رئال بتیس می گوید.

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا در جریان یکی از بازی های حساس هفته سی و پنجم لالیگا، میزبانش رئال بتیس، قهرمان کوپا دل ری را شکست داد. این پیروزی، حضور بارسلونا در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را تضمین کرد. ژاوی، سرمربی بارسلونا در مصاحبه پس از بازی راجع به عملکرد شاگردانش مطالبی را تشریح کرد.

فصل پیچیده ای بود و ما در تمام مقاطع آن خوب بازی نکردیم. اما امروز دوباره روحیه جنگندگی مان را نشان دادیم؛ حالا در رده دوم جدول حضور داریم اما باید بهتر از اینها بازی کنیم، از عملکرد تیم راضی نیستم اما نتیجه رضایت بخش است. وقتی شرایطمان در ماه نوامبر را آنالیز می کنیم، متوجه می شویم که پیشرفت داشته ایم. رقبای خوبی را شکست داده ایم و گاهی اوقات نیز بازی های خوبی ارائه دادیم. از ماه فوریه و مارس که عالی گذراندیم، تا به امروز این قدر خوب بازی نکرده بودیم. مانند عادتی که داشتیم بازی نمی کنیم و این توپ لو دادن ها واقعا اذیت کننده هستند. اما نکته مثبت تیم این است که بدون عملکرد باثبات هم بازیکنان دست از تلاش برنمی دارند. روی بازی تسلط لازم را نداشتیم اما در مسیر درستی گام برمی داریم. 

حالا دوباره در لیگ قهرمانان حضور داریم و در تلاشیم تا برای همه چیز راه حلی پیدا کنیم؛ چه از لحاظ اقتصادی و چه ورزشی. در حال حاضر به مهم ترین هدفمان رسیده ایم. وقتی باشگاه مرا در ماه نوامبر استخدام کرد، به من گفتند که هدف، راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا است. طی چند ماه توانستیم به این هدف برسیم؛ این فصل می توانست بسیار بدتر از اینها پیش برود چون آن زمان نه تنها حضور در لیگ قهرمانان، بلکه راهیابی به لیگ اروپا نیز در خطر بود. هدفمان برای فصل آینده پیشرفت است تا بتوانیم برای کسب عناوین بجنگیم. درخشش فاتی؟ آنسو یک ستاره است و بابت بازگشت او بسیار خوشحالیم. کافی است که به او یک نیمچه فرصت برسد، او کارش را انجام می دهد، گل!