به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از بازی با امارات حضور یافت و در ابتدای صحبت‌هایش اعلام کرد که دو بازیکن تیم ملی شجاع خلیل زاده و علیرضا بیرانوند را برای این بازی در اختیار نخواهد داشت.

 

* بازیکنان ما نماینده کشور ایران هستند


وی درباره صعود تیمش و تشریفاتی بودن بازی فردا گفت: همانطور که می‌دانید صعود به جام جهانی را در دیدار با عراق یکسره کردیم و کار تمام شده ولی امیدوارم بازیکنانم متوجه این نکته باشند که در هر بازی نماینده کشورشان هستند و باید با تمام وجود پای به میدان بگذارند و انتظار دارم فردا هم مقابل عراق قوی ظاهر شوند و بازی خوبی را از خودشان نشان بدهند.

 

* شجاع محروم است و بیرانوند کرونا گرفته


او در مورد حریف ایران یعنی امارات اظهار داشت: امارات تیم خوبی است و سابقه بازی جلوی این تیم را داریم و انتظار بازی سختی را داریم. امیدوارم فردا تمام توانمان را بگذاریم تا دوباره مردم ایران را خوشحال کنیم.  فردا دو بازیکن غایب داریم و شجاع خلیل زاده به دلیل دو کارته بودن و علیرضا بیرانوند را به دلیل کرونا در اختیار نداریم. باید اضافه کنم که 5 بازیکن هم از قبل در فهرست غایبان داریم و این دو نفر هم اضافه می‌شوند.

 

* رقابت بین گلرهای تیم ملی بسیار دوستانه است


سرمربی تیم ملی درباره وضعیت خط دروازه تیم ملی عنوان کرد: علیرضا بیرانوند نه فقط 5-6 سال گذشته بلکه در تیم تحت هدایت من علیرضا تعداد بازی از بازی را به عنوان گلر فیکس آغاز کرده اما موضوع این است که در هر برهه و زمان، هر دروازه‌بانی که در بهترین شرایط و آرمانی ترین شرایط باشند، در درون دروازه قرار خواهند گرفت. باید بگویم دردسر شیرینی است و هر کدام از دروازه بانان ما که در درون دروازه باشند من خیالم راحت است و می‌دانم رقابت بسیار دوستانه بین آنها وجود دارد.

 

ادامه دارد...