سران پاری سن ژرمن می خواهند با اعمال تغییرات شدید در تیم خود، برای فتح لیگ قهرمانان آماده شوند.

مدیران تیم پاریسی قصد دارند تحولات زیادی در باشگاه خود ایجاد کنند.

طرفداری| به گزارش لو پاریزین، با تثبیت قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه، سران این تیم از همین حالا در حال برنامه ریزی برای فصل آینده مسابقات هستند و می خواهند تیمی را آماده حضور در مسابقات کنند که بتواند به انتظار طولانی مدت سران این تیم برای فتح لیگ قهرمانان پایان دهند.

بنا به ادعای لوپاریزین، مدیران تیم پاریسی از همین حالا برنامه ای را برای تابستان آماده کرده اند که با اجرایی شدن آن تحولات فراوانی در تمام سطوح باشگاه اتفاق خواهد افتاد.

در مورد مربی یک نکته کاملا برای مدیران پاریسی واضح است و آن این است که پوچتینو به حضور در پاری سن ژرمن ادامه نخواهد داد. هیئت مدیره پاری سن ژرمن مربی آرژانتینی را مقصر حذف تیمشان از لیگ قهرمانان می دانند و از همین حالا به دنبال پیدا کردن جانشینی برای او هستند. گزینه اصلی آنها زیدان است اما اولویت این مربی حضور در تیم ملی فرانسه است و به همین خاطر قصد دارد تا پایان جام جهانی صبر کند. در حال حاضر از یواخیم لوو و تیاگو موتا به عنوان سایر کاندیداهای حضور در نیمکت تیم پاریسی نام برده می شود. با این وجود مدیران پاریسی هنوز گفتگویی با هیچ یک از گزینه ها نداشته اند و می خواهند تا پایان فصل برای تصمیم گیری صبر کنند.

در مورد بازیکنان نیز یکی از بزرگترین علامت های سوال در مورد آینده نیمار است. شنیده ها حاکی از این است که صبر امیر قطر در مورد این مهاجم برزیلی به سر آمده است و صحبت هایی در مورد فروش این بازیکن نیز در دوحه انجام شده است. همچنین دستمزد سنگین این بازیکن نیز یکی دیگر از مشکلات تیم پاریسی است اما با این وجود انتظار این است که نیمار فصل آینده نیز در پاریس بماند.

سرنوشت برخی دیگر از بازیکنان کاملا مشخص است و افرادی نظیر ایکاردی، کورزاوا، دی ماریا و کیلور ناواس در لیست فروش هستند و سران پاری سن ژرمن قصد فروش این بازیکنان را دارند.

در مورد جذب بازیکنان نیز پوگبا جدی ترین گزینه پاریسی ها است اما مصدومیت های ادامه دار پوگبا تردیدهایی را در مورد جذب این بازیکن ایجاد کرده است. پاریسی ها به جذب شوامنی نیز علاقه دارند اما اولویت این هافبک بازی در خارج از فرانسه است.