پرسپولیس به دنبال پیروزی برابر ذوب آهن است

تیم پرسپولیس در حالی به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان خواهد رفت که برتری برابر این تیم می تواند پرسپولیس را صاحب بهترین سالش مقابل گاندوها کند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در حالی به مصاف تیم فوتبال ذوب آهن می رود که تیم فوتبال ذوب آهن در دور رفت لیگ در تهران 2-0 به پرسپولیس باخته است و در جام حذفی هم ذوب آهن اصفهان برابر تیم فوتبال پرسپولیس در اصفهان 3-0 بازنده بوده است.

پرسپولیس در حالی برابر تیم ذوب آهن صاحب بهترین نتایج امسال خود شده است که یک برد در لیگ می تواند برتری پرسپولیس را برابر ذوب آهن در مسابقات سالجاری 9 امتیازی کند. (البته اگر برای پیروزی در جام حذفی هم سه امتیاز درنظر بگیریم)

این در حالی است که در همین مدت زمان تیم فوتبال پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک هم 3 بازی انجام داده است و در این سه بازی برابر آلومینیوم اراک صاحب یک برد و 2 باخت شده است.

در واقع 2 تیم که در نامشان از اسامی فلزات جدول تناوبی مندلیف است، 2 گونه مختلف برابر پرسپولیس عمل کرده اند.

پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک، 3 بازی توام با یک برد و 2 باخت و 4 گل زده و 4 گل خورده داشته است در حالی که برابر تیم فوتبال ذوب اهن پرسپولیس 2 برد، 5 گل زده بدون گل خورده و 6 امتیاز داشته است و حالا می تواند برابر این تیم با یک برد دیگر بهترین نتیجه فصل را رقم بزند.