اعتراض بازیکنان و کادرفنی بایرن مونیخ به سیمون مارسینیاک درست بوده، چرا که گل این تیم به اشتباه مردود اعلام شد

طرفداری | در دیداری جذاب و تماشایی از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید در حالی که تا لحظات پایانی از بایرن مونیخ عقب بود، با گل‌های خوسلو در دقایق ۸۸ و ۲+۹۰ کامبک زد و به شکلی باشکوه، راهی فینال ومبلی شد. 

  • رئال مادرید 2-1 بایرن مونیخ؛ تولد یک قهرمان در باشگاه معجزه‌ها

  • تاریخ و زمان بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا 2024؛ جام پانزدهم کهکشانی‌ها یا خداحافظی باشکوه کاپیتان؟

این بازی صحنه جنجالی کم نداشت و تصمیمات سیمون مارسینیاک در دو مورد، بسیار مورد بحث قرار گرفتند. پاول فرناندز که به عنوان کارشناس داوری مارکا این بازی را بررسی می‌کرد، نظر خود راجع به صحنه‌های مشکوک بازی را این‌گونه بیان کرد: 

گل دلیخت سالم بود

در دقیقه ۱۲+۹۰، ماتیاس دلیخت موفق شد روی پاس توماس مولر، دروازه رئال مادرید را باز کند، با این حال مارسینیاک به دلیل آنچه حضور دلیخت در آفساید عنوان شد، این گل را مردود اعلام کرد. 

پاول فرناندز ضمن اشتباه خواندن تصمیم مارسینیاک، راجع به این صحنه گفت: 

گل بایرن مونیخ به اشتباه مردود اعلام شد. هرچند ماتیاس دلیخت در آفساید بود، اما او مشارکتی در بازی نداشت و توپ به مزروعی رسید که پشت سر دلیخت بود. مارسینیاک عجله کرد و زودتر از موعد سوت زد، به همین دلیل VAR نتوانست در تصمیم او دخالت کند.

آفساید ماتیاس دلیخت برابر رئال مادرید
ماتیاس دلیخت در آفساید بود اما مشارکتی در بازی نداشت

گل دلیخت به رئال مادرید که مردود اعلام شد

 

 

ناچو روی کیمیش خطا کرد

سه دقیقه پس از گل آلفونسو دیویس، رئال مادرید موفق شد کار را به تساوی بکشاند اما سیمون مارسینیاک پس از مشورت با VAR، گل کهکشانی‌ها را مردود اعلام کرد. دلیل رد شدن این گل، ضربه ناچو به صورت یوسوا کیمیش عنوان شد. پاول فرناندز بر خلاف صحنه قبلی، تصمیم مارسینیاک در مردود اعلام کردن گل رئال مادرید را صحیح دانست و VAR را بابت دخالت درست در این صحنه، تحسین کرد.

گل مردود ناچو به بایرن مونیخ