به گزارش ورزش سه، در حالی که قرار بود مربی تیم پرسپولیس از ساعت ۱۸:۳۰ در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن حاضر شود و به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد این اتفاق رخ نداد. حمید مطهری درباره دلیل غیبت خود در کنفرانس مطبوعاتی توضیح داد: پرواز ما دیر به زمین نشست و به خاطر مسائل امنیتی تا به هتل برسیم زمان برد. وقتی به هتل رسیدیم من سریعا خودم را رساندم تا به کنفرانس برسیم اما مدیر رسانه‌ ای تیم اعلام کرد دیر شده و به همین دلیل به کنفرانس نرسیدم. بابت این اتفاق معذرت خواهی می‌کنم. ما همیشه رابطه خوبی با رسانه‌ها عزیز داشتیم؛ اگر دلخوری پیش آمده عذرخواهی می‌کنم.

او در ادامه در خصوص بازی فردا پرسپولیس برابر ذوب آهن عنوان کرد: ما دو بار با تیم ذوب آهن روبرو شدیم؛ یکبار در لیگ و یکبار در جام حذفی. هر دو بار را برنده شدیم ولی ذوب آهن نسبت به آن دو بازی تفاوت های چشمگیری داشته و از لحاظ تیمی با توجه به یارگیری که در نیم فصل داشتند خیلی بهتر شده است. ذوب آهن تیمی است که عقبه دارد و حتی تا فینال آسیا هم پیش رفته است؛ خیلی برای ما قابل احترام هستند و کادرفنی خیلی خوبی دارند. فردا بازی سختی خواهیم داشت ولی شناخت خیلی خوبی از ذوب آهن داریم و سعی می‌کنیم فوتبال خودمان را به تیم حریف دیکته کنیم و بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

مطهری افزود: همیشه موفقیت پشت قدم های استوار بازیکنان پرسپولیس نهفته است. من همیشه گفته‌ام که در ژن پرسپولیس قهرمانی است و برای قهرمانی می‌جنگیم. بازی قبلی ما هم واقعا یک نکته مهم و ویژه داشت؛ اینکه تیم ما بعد از ده نفره شدن نشان داد که شخصیت برد و قهرمانی خریدنی نیست و این در وجود تک تک بازیکنان ما است و این حس قهرمانی در باشگاه ما وجود دارد. بازیکنان ما نشان دادند که از این خصوصیت برخوردار هستند و ثابت کردند که ده نفره هم می‌توانند گل بزنند و برنده باشند ولی در مجموع باید آن بازی را فراموش کنیم و خودمان را برای بازی فردا آماده کنیم.

مربی پرسپولیس در پایان گفت: شما دیدید که در اروپا هم در بازی منچسترسیتی و رئال زمانی که همه فکر می‌کردند منچسترسیتی صعود کرده یکباره چنین اتفاقی افتاد. بنابراین نباید غرور داشته باشیم و باید کارمان را به نحو احسن انجام بدهیم تا انشاالله بتواینم فردا موفق از زمین بیرون بیاییم و بازی قبلی‌مان را فراموش کنیم.

نشست خبری سرمربی پرسپولیس قرار بود ساعت ۱۸:۳۰ برگزار شود اما باتوجه به تاخیر در ورود سرخپوشان به اصفهان و همچنین حضور پرتعداد طرفداران این تیم در مقابل هتل محل اقامت قرمزها و مسائل امنیتی، امکان حضور او در محل کنفرانس خبری نبود و در نهایت به خاطر تداخل زمان نشست خبری با نشست هماهنگی، هیئت فوتبال اصفهان تصمیم به لغو کنفرانس مربی پرسپولیس گرفت و این باشگاه فایل صوتی را در اختیار خبرنگاران قرار داد.