به گزارش "ورزش سه"، فردا قرار است مراسم خداحافظی کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن برگزار شود و از طرفی سوال بسیاری از هواداران و کارشناسان فوتبال این است که چه کسی قرار است جای خالی مهاجم ۲۵ ساله فرانسوی را پر کند. 

جواب واضح است؛ با آغاز مراسم خداحافظی‌ها از ناپولی پس از یک فصل بسیار سخت و دشوار، قرار از توجهات به ویکتور اوسیمن و خویچا کواراتسخلیا جلب شود. 

برای سران پاری سن ژرمن جذب کوارتسلخلیا مهمتر از به خدمت گرفتن مهاجم نیجریه‌ای ناپولی است و این در شرایطی است که آنها با نظر لویز انریکه قصد دارند پیشنهادی کمتر از ۸۰ میلیون یورو را برای او ارسال کنند.

آنها از سال گذشته که این تیم قهرمان سری آ ایتالیا شد، نسبت به جذب این دو بازیکن بی‌تمایل نبودند و از طرفی دیگر ارتباط خوبی که بین مدیران این دو تیم وجود دارد باعث می‌شود موانع موجود بر سر مسیر انتقالی آنها برداشته شود. دی لورنتیس که نقش پررنگی در تصمیمات باشگاه ناپولی دارد در طی ۱۰ سال گذشته با خروج بازیکنانی مثل ادینسون کاوانی، فابین رویز و ازکیل لاوتزی به منظور انتقال به پاری سن ژرمن را صادر کرده و رابطه حسنه‌ای که بین این دو نفر وجود دارد، همان عاملی است که باعث می‌شود هواداران نسبت به انتقال یکی از این دو نفر مطمئن باشند.