توماس توخل تمام تلاشش را می‌کند تا تیمش در دو بازی باقی مانده این فصل با تمام توان ظاهر شود

طرفداری | در چارچوب هفته سی‌وسوم بوندسلیگا، بایرن مونیخ فردا در آلیانتس آرنا به مصاف وولفسبورگ خواهد رفت. این بازی آخرین‌باری خواهد بود که توماس توخل می‌تواند در آلیانتس آرنا روی نیمکت باواریایی‌ها بنشیند و به همین خاطر آن را برای او خاص می‌کند.

به نقل از سایت بایرن مونیخ؛ توماس توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی درباره وضعیت تیمش پس از شکست مقابل رئال مادرید، وضعیت مصدومان، آینده خود و رویکردشان نسبت به دو بازی آینده، صحبت کرده است.

مصدومیت تمامی نفرات خط حمله بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید

هر چهار بازیکن خط حمله ما مقابل رئال مادرید، مصدوم شده‌اند و نمی‌توانند فردا بازی کنند. هری از ناحیه کمر مشکل دارد، سرژ نیز مصدوم شده و رسیدن به یورو برای او خیلی دشوار خواهد بود. همچنین فکر نمی‌کنم لروی سانه در دو هر دو مسابقه بعدی ما بازی کند. جمال نیز از زمان بازی مقابل آرسنال، به دلیل درد رانو تحت درمان است و او نیز فردا و هفته آینده، بازی نخواهد کرد.

 وضعیت تیم پس از شکست مقابل رئال مادرید

ما نمی‌خواستیم فصل برای ما تنها در هشت روز تمام شود. روزهای گذشته بسیار برایم سخت بود. همه چیز، واقعاً همه چیز ما روی دو بازی مقابل رئال مادرید متمرکز بود. دیروز من فکر کردم به‌جای جمعه، دوشنبه است. ما با یک ذهنیت مثبت، تمام قلب و روح‌مان را برای این دو بازی در زمین گذاشتیم و پس از بازی، برخی بازیکنان مصدوم شده بودند. دیروز تمرین کردیم اما روحیه چندان خوبی نداشتیم. من این شرایط پذیرفتم اما نمی‌خواهیم نشاط و انگیزه‌مان را از دست بدهیم. ورزش همین است و ما هنوز دو بازی دیگر در بوندسلیگا داریم.

آینده توماس توخل 

هیچ ایده‌ای ندارم. در آرامش به همه چیز فکر می‌کنم. شرایط از فوریه گذشته مشخص است. اکنون تمرکزم را روی این کار گذاشتم و هیچ صبحتی با باشگاه‌های دیگر نداشته‌ام.

احساسی بودن آخرین بازی در آلیانتس آرنا 

نمی‌دانم؛ ما نمی‌خواهیم در چند روز آینده تمرکز خود را از دست بدهیم. درخواست‌های زیادی از سمت دوستان  اقوام برای دریافت بلیط داشته‌ام اما می‌خواهم تنها روی فوتبال و آنچه می‌توانم روی‌اش تأثیر بگذارم، تمرکز کنم. 

ارزیابی توماس توخل از این فصل بایرن مونیخ 

من طرفدار ارزیابی مقابل مردم نیستم، عوامل زیادی در ارزیابی یک فصل نقش دارند. البته به‌طور شخصی از آمار و ارقام‌مان راضی نیستم. وقتی با بایرن مونیخ قرارداد امضا می‌کنید، شما برای بردن جام‌ها این‌کار را انجام داده‌اید. در این فصل موفق به انجام این‌کار نشدیم اما تمام توان‌مان را به کار گرفتیم و هواداران مادرید نیز متوجه این موضوع شدند.

مالکیت توپ یا ضد حمله؟ 

واقعیت این است تیم‌هایی مانند آرسنال، منچسترسیتی و پاری سن ژرمن در لیگ با مالکیت توپ‌شان تعریف می‌شوند، توپ‌گیری از آن‌‌ها کار دشواری است. لیورپول نیز کنترل زیادی روی بازی دارد اما آن‌ها از کانتر پرسینگ استفاده می‌کنند. خیلی پیچیده است که بگوییم شما با ضد حملات جام‌ها را می‌برید یا خیر. اینکه بتوانید روی همه چیز مسلط شوید، یک هنر است. رئال مادرید تا حدودی لیگ قهرمانان اروپا را متعلق به خود کرده و شما نمی‌توانید موفقیت در این رقابت‌ها را بر اساس مالکیت توپ تعریف کنید. نمی‌دانم بایرن همواره خود را با یک سبک معرفی می‌کند یا خیر، با این حال وقتی من جوان‌تر بودم، چیزی که می‌دانستم این بود بایرن همیشه در پایان برنده می‌شود. 

نحوه آماده‌سازی تیم برای دو بازی آینده 

قرار نیست بی‌تفاوت باشم اما می‌دانیم تیم چه وضعیتی دارد. ترکیبی از بازیکنان آماده خواهیم داشت اما قرار نیست بازیکنان را غرق در اطلاعات کنیم. چند نفر که دوست دارند بازی کنند، زمان بازی خواهند داشت. ما ورزشکاران درجه یکی هستیم و نباید ناامید باشیم. 

رقابت با اشتوتگارت بر سر جایگاه دومی 

همه چیز به خودمان بستگی دارد. هیچ‌کس قرار نیست فردا کم‌تر از حد معمول بدود، برای مثال توماس مولر فردا انگیزه زیادی خواهد داشت زیرا برای او طبیعی وقتی پیراهن باشگاه را بر تن می‌کند، همه چیزش را بدهد. ما می‌خواهیم فردا پیروز شویم و می‌دانیم چه چیزی انتظارمان را می‌کشد.