اگر مهاجم لهستانی دو گل دیگر بزند، بارسلونا باید به بایرن مونیخ پول بدهد. 

طرفداری | مشکلات بارسلونا همچنان در حال افزایش است. حتی زمانی که پای یک اتفاق مثبت در میان باشد، اوضاع به گونه ای پیش می‌رود که در نهایت به ضرر باشگاه تمام می‌شود. در این راستا، می‌توان به وضعیت رابرت لواندوفسکی اشاره کرد.

مهاجم لهستانی دو سال پیش با تیم کاتالانی تا سال ۲۰۲۶ قرارداد امضا کرد که در آن بند خاصی وجود داشت که بر اساس آن در صورتی که تعداد گل‌های این بازیکن از ۲۵ گل در فصل در مسابقات رسمی بیشتر شود، باشگاه سابق او، بایرن مونیخ، ۱.۲۵ میلیون یورو پاداش دریافت می کند.

لواندوفسکی فصل گذشته با به ثمر رساندن ۳۳ گل، فراتر از این تعداد ظاهر شد، اما در این فصل هنوز به آن آمار نرسیده است، هرچند فاصله زیادی تا حد نصاب دلخواه بایرن مونیخ ندارد و تنها دو گل کم دارد: او در حال حاضر ۲۳ گل به ثمر رسانده است. این بدان معناست که اگر لواندوفسکی در چهار بازی باقی مانده از فصل دو گل دیگر بزند، بایرن مونیخ ۱.۲۵ میلیون یورو پاداش دریافت خواهد کرد.

این رقم به خصوص با توجه به وضعیت مالی وخیم بارسلونا، قابل توجه محسوب می شود. علاوه بر این، لواندوفسکی همچنان در سرش سودای دفاع از عنوان آقای گلی را دارد. او در حال حاضر سه گل از آرتم دووبیک، مهاجم اوکراینی تیم ژیرونا (۲۰ گل) عقب تر است که روز گذشته در جریان تساوی تیمش مقابل آلاوز موفق به گلزنی نشد. بنابراین اگر لواندوفسکی در بازی دوشنبه مقابل رئال سوسیداد گلزنی کند، می‌تواند به صدر جدول نزدیک‌تر شود.