بونا سار و اریک ماکسیم چوپوموتینگ پس از چهار سال از بایرن مونیخ جدا می‌شوند

طرفداری | بایرن مونیخ امروز مقابل وولفسبورگ آخرین بازی فصل خود در آلیانتس آرنا را انجام خواهد داد و به همین مناسبت، مسئولان این باشگاه از بونا سار و اریک ماکسیم چوپوموتینگ که انتهای این فصل مونیخ را ترک می‌کنند، تقدیر کرده‌اند.

بونا سار در سال 2020 در انتقالی به ارزش 8 میلیون یورو از مارسی به بایرن مونیخ پیوست. این مدافع راست فرانسوی هیچ‌گاه نتوانست انتظارات از خود را برآورده سازد و در طی این چهار سال، یا نیمکت‌نشین بوده یا به دلیل مصدومیت، در دسترس نبوده است. او تنها در 33 بازی برای باواریایی‌ها به میدان رفت که حاصل آن 1 گل و 4 پاس گل بود.
 

مراسم تقدیر از بونا سار


اریک ماکسیم چوپوموتینگ نیز به عنوان بازیکن آزاد، پس از اتمام قراردادش با پاری سن ژرمن در یک انتقال رایگان در سال 2020 به بایرن مونیخ پیوست. در حالی که کم‌تر کسی انتظارش را داشت اما در سطح خود در طول دوران حضورش در بایرن مونیخ، عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه داد، به ویژه در فصل پس از جدایی روبرت لواندوفسکی که یولیان ناگلزمان از او در ترکیب اصلی استفاده می‌کرد. عملکردی که باعث قراردادش برای یک سال دیگر نیز تمدید شود.

این مهاجم نوک کامرونی در 122 بازی برای باواریایی‌ها به میدان رفت که حاصل آن 38 گل و 13 پاس گل بوده است. همچنین چوپوموتینگ به دلیل بیماری نتوانست در مراسم امروز حضور داشته باشد.