به گزارش "ورزش‌ سه"، طلایی‌پوشان اصفهانی در چارچوب روز اول هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر در رفسنجان به مصاف مس رفتند و به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک دست پیدا نکردند.

نتایج سینوسی سپاهان در لیگ از تساوی برابر آلومینیوم آغاز شد و آنها از آن زمان تاکنون نتوانسته‌اند شرایط مطلوبی را تجربه کنند و پس از پشت سر گذاشتن حواشی مربوط به سقف بودجه در کسب نتیجه دور از انتظار عمل کرده‌اند و حالا پس از اینکه صدر جدول را به استقلال و پرسپولیس تعارف کردند، در آستانه از دست دادن رتبه سوم هم قرار گرفته‌اند و تراکتور 47 امتیازی فقط یک امتیاز با آنها فاصله دارد.

2021258

در جام حذفی اما شرایط متفاوت است. آنها کارشان را در همین دوران پر فراز و نشیب با شکست 3 بر صفر شمس آذر آغاز کردند و سپس استقلال ملاثانی را نیز در ورزشگاه فولاد آرنا با پیروزی 2 بر یک از پیش رو برداشتند، تا حالا در شرایطی که استقلال و پرسپولیس حذف شده‌اند، یکی از 8 تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی باشند.

سپاهان که روز شنبه مقابل مس بازی کرد، روز یکشنبه تمرین سبکی را پشت سر گذاشت و از ساعاتی دیگر کار جدی این تیم برای مصاف برابر ملوان که یکی از حریفان سرسخت مورایس و سپاهان طی دو سال اخیر بوده آغاز می‌شود. این در شرایطی است که مدیرعامل جدید باشگاه نیز معرفی شده و باید دید در روزهای آتی حضورش چه تاثیری در سیاست‌های باشگاه خواهد گذاشت.