سه هفته پایانی مسابقات لیگ برتر کشورمان به صورت همزمان برگزار خواهد شد و در 24 دیدار پایانی، تکلیف قهرمان لیگ برتر مشخص خواهد شد.

به گزارش طرفداری، در سوی دیگر، 7 بازی هم تا معرفی قهرمان مسابقات جام حذفی باقی مانده و در مجموع فوتبال ایران کار خود را با 31 بازی به اتمام خواهد برد. با توجه به این که استقلال و پرسپولیس از جام حذفی کنار رفته اند و هیچ تیمی هم به جز این دو تیم شانس قهرمانی در لیگ برتر را ندارد، احتمال کسب 2 جام توسط یک تیم که برابر است با عدم برگزاری مسابقه سوپرجام منتفی است و سوپرجام کشورمان به طور قطع امسال برگزار خواهد شد.

بر این اساس فصل فوتبالی 1403-1402 در ایران با برگزاری 32 دیدار رسما به پایان خواهد رسید و قهرمان لیگ برتر، قهرمان جام حذفی و قهرمان سوپرجام رسما معرفی خواهند شد.

فصل گذشته پرسپولیس همزمان قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شد و سه گانه فوتبال ایران را با تصاحب اتوماتیک سوپرجام ثبت کرد. اما حالا مسابقه سوپرجام بین یکی از دو تیم پرسپولیس یا استقلال برابر یکی از هشت تیم تراکتور تبریز، سپاهان اصفهان، گل گهر سیرجان، هوادار، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان، ملوان بندرانزلی یا چادرملوی اردکان برگزار خواهد شد.

مسابقات فوتبال ایران در فصل 1402-1403 با برگزاری این 32 بازی به اتمام خواهد رسید در حالی که تا امروز 216 مسابقه از جریان لیگ برتر ایران برگزار شده است.