سرمربی آلمانی بایرن مونیخ، شاید در جایگاهش باقی بماند، آن هم پس از این که رسما اعلام شد در پایان فصل این تیم را ترک می کند. 

طرفداری | بایرن مونیخ با وجود اعلام جدایی توماس توخل در پایان فصل، هنوز نتوانتسته سرمربی بعدی خودش را پیدا کند. يولیان ناگلزمان، ژابی آلونسو و رالف رانگنیک همگی پیشنهاد باواریایی ها را رد کرده اند و تلاش برای جذب خولن لوپتگی و زین‌الدین زیدان نیز به سرعت بی‌نتیجه ماند. بر اساس گزارش بیلد، هانسی فلیک که در سال ۲۰۲۰ با بایرن مونیخ موفق به کسب شش قهرمانی از جمله لیگ قهرمانان اروپا شد، دیگر یکی از گزینه‌های حال حاضر به شمار نمی‌رود.

به گفته کریستین فالک، مدیران بایرن روز دوشنبه جلسه‌ای برای بحث در مورد مراحل بعدی جستجوی سرمربی برگزار کردند. بر اساس این گزارش، علی‌رغم در نظر گرفتن خروج توخل، آن‌ها احتمال ادامه همکاری با او را بررسی می‌کنند. دو هفته پیش، سرمربی آلمانی در مورد احتمال ماندن در بایرن ابهاماتی را مطرح کرد. او گفته بود: «هر چیزی ممکن است» و تاکید کرد که توافق جدایی او با باشگاه «هنوز معتبر است».

وضعیت روابط او با مدیران باشگاه اما همچنان مبهم است. در اواخر آوریل، توخل اخیراً به انتقاد اولی هونس، که او را به عدم توانایی در آموزش جوانان متهم کرده بود، به شدت پاسخ داد.

به عنوان یک مربی به حیثیتم لطمه خورده است.

ماندن احتمالی توخل با مخالفت‌های داخلی روبرو خواهد شد، به ویژه با توجه به اینکه احتمال جذب روبرتو دزربی (برایتون) همچنان وجود دارد. طبق گزارش اسکای آلمان، برخی بازیکنان باتجربه مانند مانوئل نویر، هری کین و توماس مولر موافق ماندن توماس توخل هستند. همچنین بخشی از هواداران نیز خواهان این موضوع هستند. 

معمای نیمکت بایرن مونیخ؛ هانسی فلیک نمی‌آید، رختکن حامی توماس توخل