مهندس آلمانی لوس بلانکوس از حضور در شهر مادرید خوشحال است.

طرفداری | هفته‌های پیش رو برای رئال مادرید می‌تواند حائز اهمیت باشد، چراکه آنها به دنبال تمدید قرارداد با ستاره آلمانی خود هستند.

تونی کروس یکی از این بازیکنان است که قراردادش در پایان فصل به پایان می‌رسد. رئال مادرید در حال تلاش برای تمدید قرارداد او است که می‌تواند باعث حضور کروس برای یک فصل دیگر در سانتیاگو برنابئو شود. در میان گمانه‌زنی‌ها برای تمدید قرارداد مهندس آلمانی لوس بلانکوس، تونی کروس از رضایت خود در اسپانیا ابراز خرسندی کرده و تلویحاً اشاره کرده که می‌خواهد به حضور خود در این کشور ادامه دهد.

تونی کروس در رئال مادرید خوشحال است

کروس در مصاحبه با خبرنگار کوپه در مورد حضورش در رئال مادرید و کشور اسپانیا گفت:

من در مادرید خانه‌ای خارج از آلمان پیدا کرده‌ام. من اینجا خیلی راحت هستم، افراد زیادی هستند که من را دوست دارند و خوشحالم می‌کنند.

کروس که در سال ۲۰۱۴ از بایرن مونیخ جدا شد، دوران درخشانی را در رئال مادرید تجربه کرده است. در طول دوران حضورش در این باشگاه، این هافبک آلمانی 462 بازی رسمی انجام داده و به طور قابل توجهی چهار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را با رئال مادرید کسب کرده است. اظهارات کروس نشان می‌دهد که او دوست دارد در رئال مادرید بماند، حتی زمانی که زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال بازنشستگی زودهنگام او وجود دارد.

احتمال تمدید قرارداد این هافبک برجسته با برنابئو با این واقعیت تقویت می‌شود که کروس دوباره به تیم ملی آلمان برگشته و در مسابقات جام ملت‌های اروپا که به زودی به میزبانی کشورش برگزار می‌شود، برای آلمان بازی خواهد کرد. با توجه به اینکه کروس همچنان در بالاترین سطح بازی می‌کند، هیچ دلیلی وجود ندارد که او به حضور خود در رئال مادرید، حداقل برای یک سال دیگر، ادامه ندهد.

تمرکز روی لیگ قهرمانان اروپا

رئال مادرید به دلیل تجربه و رهبری کروس که می‌تواند در راهنمایی یک خط میانی جوان، کلیدی باشد، به او بسیار بها می‌دهد. در همین حال، هافبک آلمانی به دنبال ششمین عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا در مجموع و پنجمین قهرمانی با رئال مادرید است، چرا که لوس بلانکوس در ماه آینده در فینال این رقابت‌ها به مصاف دورتموند خواهد رفت.