به گزارش "ورزش سه"، گزاف نیست اگر بگوییم بعد از نزدیک به یک دهه حضور در پاری سن ژرمن مارکو وراتی حالا می‌تواند لقب اسطوره این باشگاه را هم یدک بکشد. این بازیکن که هرگز در سری آ به میدان نرفته در سال 2012 پسکارا را به مقصد پاری‌سن‌ژرمن ترک کرد و از آن زمان تا به حال در این تیم فرانسوی توپ زده است.

وراتی حتی اخیراً با یک دختر فرانسوی نیز ازدواج کرد و حالا می توان گفت که فرانسه کشور دوم این هافبک خلاق محسوب می‌شود. حتی او فردی بوده که به بازیکنان ایتالیایی که به پاری سن ژرمن آمده‌اند کمک کرده تا زبان فرانسوی را یاد بگیرند و اخیرا این اتفاق در مورد جان‌لوئیجی دوناروما نیز رخ داده است.

طی سالیان اخیر همواره شایعاتی درباره آینده مارکو وراتی وجود داشته است. چندین مرتبه گفته شد که باشگاه بارسلونا به جذب این ستاره ایتالیایی علاقه‌مند است اما نه پاری سن ژرمن و نه خود وراتی علاقه چندانی به این انتقال نشان ندادند. همچنین به نظر می‌رسد که مارکو وراتی همواره از حضور در پارک دو پرنس خوشحال بوده است.

در همین راستا موندو دیپورتیوو گزارش جدیدی منتشر کرده و مدعی شده که مارکو وراتی دوباره در رادار بارسلونا قرار گرفته و این باشگاه قصد دارد ستاره ایتالیایی را به خدمت بگیرد. ژاوی به دنبال یک گزینه خلاق برای خط هافبک تیمش است و در این راستا مارکو وراتی را گزینه مناسبی می داند.