به گزارش "ورزش سه"، اولین فصل حضور یولیان ناگلزمان روی نیمکت بایرن مونیخ مانند فصول اخیر با تکرار قهرمانی در بوندس‌لیگا همراه شد، اما آنها خیلی زود در جام حذفی شکست را تجربه کرده و در لیگ قهرمانان با باخت مقابل ویارئال با این تورنمنت وداع کردند؛ در حقیقت بایرن دیگر به فتح بوندسلیگا عادت کرده و هواداران این تیم انتظارات بیشتری از تیم محبوب‌شان دارند که حداقل در این فصل هرگز برآورده نشد.

بسیاری معتقد هستند که بایرن برای موفقیت در فصل آینده باید به شکل ویژه‌ای خود را تقویت کند. با این حال طی ماه‌ها و هفته‌های اخیر عنوان شده که پر افتخار ترین باشگاه آلمانی هیچ هدف بزرگی برای نقل و انتقالات تابستانی نخواهد داشت که این مسئله نگرانی هواداران بایرن را در پی داشته است.

با این حال حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن در پاسخ به این سوال که آیا این باشگاه بیانیه ای در باره نقل و انتقالات منتشر خواهد کرد یا خیر پاسخ جالبی داده و می‌گوید: " اجازه دهید این یک سوپرایز باقی بماند اما باید ببینیم چه چیزی ممکن است و چه چیزی نیست. ما ایده های خلاقانه ای داریم، اما می توانیم در تابستان در مورد آنها صحبت کنیم." 

مدیر ورزشی بایرن مونیخ یک بار دیگر درباره وضعیت رابرت لواندوفسکی نیز اظهار نظر کرد و گفت: "ما مذاکرات بیشتری انجام خواهیم داد و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد."