در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و ششم لیگ برتر، استقلال در استادیوم آزادی به مصاف شهر خودرو می‌رود. آبی‌پوشان پس از سه تساوی پیاپی و سریالی، امروز در حضور هواداران خودی به دنبال پیروزی هستند تا یک گام دیگر به‌سوی قهرمانی بردارند.

پس از توقف پرسپولیس در اصفهان، حالا استقلال برای افزایش فاصله با شاگردان گل محمدی به عدد ۶، نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار خانگی دارد و به همین دلیل فرهاد مجیدی تیمش را با ترکیب هجومی روانه میدان کرده است و ارسلان مطهری و رودی ژستد از ابتدا در ترکیب حضور دارند.

در سمت مقابل نیز شهر خودرو برای اینکه همچنان شانس‌هایش برای بقا در لیگ برتر را حفظ کند، به دنبال شگفتی سازی است. شاگردان سیدعباسی در اندیشه انجام مأموریتی هستند که سایر تیم‌های لیگ برتر قادر به انجام آن نبوده‌اند.

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، محمد دانشگر، رافائل سیلوا، عارف غلامی، وریا غفوری، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، کوین یامگا، مهدی مهدی‌پور، ارسلان مطهری و رودی ژستد

ترکیب پدیده: یوسف بهزادی، ابراهیم رضازاده، محمدحسین حیدری، محمد احسان حسینی، مجتبی بیژن، علی طاهران، ابوذر صفرزاده، ابوالفضل بابادی، امیرحسین نعمتی، مرتضی حسین‌زاده و محمدرضا فلاحیان

گزارش بازی:

دقیقه ۵/ بازی با سرعت بالایی دنبال می شود...

دقیقه ۱۰/ ارسلان مطهری روی یک پاس پشت دفاع توپ را از دروازه بان حریف دزدید اما مدافع پدیده توپ را از روی خط برگرداند.