به نظر می‌رسد مدیران رده بالای بایرن مونیخ نمی‌خواستند توماس توخل را به هر قیمتی که شده، حفظ کنند

 

طرفداری | پس از جست‌وجوهای ناموفق بایرن مونیخ برای یافتن سرمربی جدید، سرانجام این باشگاه دوباره به سراغ توماس توخل رفت و این دو مذاکراتی بر سر ادامه دادن همکاری‌شان با یکدیگر داشتند. با این حال دو طرف در نهایت به توافق نرسیدند و توخل امروز به‌طور رسمی اعلام کرد قرار نیست در مونیخ بماند. با این حال در پشت پرده این چرخش ناگهانی بایرن و سپس دوباره منصرف شدن از آن، چه اتفاقاتی افتاده است؟

به گزارش SZ؛ مکس ابرل عضو هیئت مدیره و کریستوف فرویند مدیر ورزشی بایرن مونیخ برای حفظ توماس توخل بسیار تلاش کردند اما در نهایت نتوانستند حمایت مدیران رده بالاتر را جلب کنند.

در واقع توخل عصر چهارشنبه پیشنهاد بایرن برای ماندن در این باشگاه را رد کرده بود و باواریایی‌ها سعی کردند با دادن چندین امتیاز به این مربی، او را متقاعد به ماندن کنند اما فایده‌ای نداشت. ابرل و فرویند به توخل قول یک قرارداد سه ساله داده بودند اما در پیشنهاد بایرن به او در روز چهارشنبه، خبری از این قول نبود. توخل این تصور را داشت که مدیران رده بالای باشگاه با اینکه ابرل و فرویند را برای انجام مذاکرات با او فرستادند اما به آن‌ها قدرت عمل زیادی نداده‌اند. 

در مجموع، ابرل و فرویند نقشی در تصمیم‌گیری در ماه فوریه برای قطع همکاری با توخل نداشتند و به این خاطر، در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پیش رو می‌توانستند یک شروع جدید با این سرمربی داشته باشند. با این حال مدیران رده بالای بایرن که تصمیم قطع همکاری با توخل در ماه فوریه را گرفته بودند، برای اعتراف به اشتباه خود با حفظ توخل به مشکل خوردند. هیأت نظارت تنها خواستار این بود توخل یک فصل دیگر روی نیمکت بایرن بنشیند اما توخل با چنین چیزی مخالف بود.