مدیر تیم گل گهر سیرجان گفت: بازی با استقلال هم مثل بقیه بازی‌هاست و کار خودمان را می‌کنیم.

طرفداری | حیدر افسری گفتگو جدیدی انجام داد.

حیدر افسری درمورد برد 5 گله گل گهر مقابل هوادار و صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی جام حذفی، اظهار داشت:

اگر به بازی‌های قبلی ما هم توجه کنید، می‌بینید که موقعیت داشتیم. فوتبال همین است. یک روز توپ‌ها وارد دروازه می‌شوند و یک روز نمی‌شوند.وی افزود: مقابل تراکتور دو توپ به تیر دروازه زدیم. مقابل شمس آذر هم به تیرک زدیم. این توپ‌ها اگر وارد دروازه می‌شدند شاید الان شرایط ما در لیگ برتر هم فرق داشت.

مدیر تیم گل گهر تصریح کرد:

بازی با هوادار شانس‌هایمان تبدیل به گل شد و توانستیم صعود کنیم. حریف هم بعد از اینکه 3 بر صفر عقب افتاد با توجه به اینکه بازی حذفی هم بود، بی مهابا حمله کرد و تمرکزش را از دست داد. آن‌ها جلو آمدند و دفاع این تیم باز شده بود. به همین خاطر توانستیم در 2 دقیقه پایانی هم 2 گل دیگر بزنیم. پیش بینی برد با 5 گل را قبل از بازی نداشتیم اما کادرفنی، بازیکنان و کلیه اعضای تیم مصمم و همدل بودند در این بازی برنده شوند.

افسری درخصوص اینکه ممکن است این برد پرگل روی انگیزه‌ها تاثیر بگذارد و کار گل گهر در جام حذفی به پایان برسد، گفت:

نه، اینطور نیست. بازیکنان و کادرفنی ما کم تجربه نیستند. این بازی برای ما تمام و پرونده بازی با هوادار بسته شد. باید به فکر بازی بعدی باشیم. صددرصد به قهرمانی فکر می‌کنیم و برای این اتفاق تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم.

وی درمورد 3 بازی باقی مانده گل گهر در لیگ برتر به خصوص بازی با استقلال که می‌تواند در مسیر قهرمانی لیگ تاثیر گذار باشد، عنوان کرد:

از الان نمی‌توان درمورد نتیجه پیش بینی داشت اما مسلما ما هم در بازی‌های باقی مانده برای برد به زمین می‌رویم. بازی با استقلال هم مثل بقیه بازی‌ها است. مثل بقیه بازی‌ها به دنبال نتیجه گرفتن هستیم. بازی خودمان را انجام می‌دهیم و کار خودمان را می‌کنیم. کاری به تاثیرگذاری در قهرمانی لیگ برتر نداریم.