توماس توخل پس از آخرین بازی‌اش روی نیمکت بایرن مونیخ و شکست مفتضحانه مقابل هوفنهایم، بسیار عصبانی بوده است

طرفداری | در چارچوب هفته آخر و سی‌وچهارم بوندسلیگا، بایرن مونیخ در حالی مقابل هوفنهایم با نتیجه 4-2 در هم کوبیده شد که ابتدا توانسته بود 2 گل از میزبانش پیش بیفتد اما موفق نشدند از برتری خود دفاع کنند.

شکستی که نه تنها کام توماس توخل در آخرین بازی‌اش روی نیمکت بایرن مونیخ تلخ شود، بلکه باواریایی‌ها شانس حضور در فینال سوپرکاپ را نیز دست دادند و اشتوتگارت به‌جای آن‌ها در رتبه دوم فصل را تمام کرد. حال توماس توخل در کنفرانس خبری پس از بازی درباره عملکردشان صحبت کرده است.

مصدومیت الکساندر پاولوویچ

مچ پای الکس پیچیده است. او در مونیخ تحت معاینه قرار می‌گیرد تا ببیند مشکلش تا چه حد جدی است.

اشتباهات فردی بلای جان بایرن مونیخ از دید توماس توخل 

شروع خوبی داشتیم اما پس از 15-20 دقیقه، اشتباهات فردی ما شروع شدند. در نیمه دوم نیز همین اتفاق افتاد. شروع خوبی داشتیم و سپس مرتکب اشتباهات فردی شدیم. توپ را زیاد لو دادیم و حریف را به بازی برگرداندیم. روی همه گل‌ها عملکرد بدی در دفاع داشتیم و باز هم متحمل شکستی شدیم که می‌‌توانست رخ ندهد.

فرصت‌های از دست رفته 

در اشتوتگارت، ما این شانس را داشتیم که فاصله‌مان را بیش‌تر کنیم اما در نهایت دو گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم. در هایدنهایم نیز ما این شانس را داشتیم که بازی را 3-0، 4-0 یا 5-0 کنیم اما در نهایت 3-2 باختیم. امروز نیز چنین اتفاقی افتاد، چنین اتفاقی بارها رخ داده است. 

عصبانیت توماس توخل 

بله؛ توضیحی دارم اما این برای مردم نیست. 

در نهایت توماس توخل با عصبانیت کنفرانس خبری را ترک کرد