به گزارش "ورزش سه"، محمد عباسی، بازیکن هوادار، در گفت‌وگو با خبرنگار ما راجع به شرایط تیمش پیش از بازی با سپاهان صحبت کرد. عباسی گفت: این یکی از بهترین بازی‌هایمان بود ولی متاسفانه روزمان نبود و در ده دقیقه آخر نظم‌مان به هم ریخت و شکست خوردیم. تیم گل گهر پنج بار از نیمه ما رد شد و پنج گل زد.

او در مورد عملکرد آرشا شکوری در این بازی عنوان کرد: علی آقا از اول فصل خیلی به ما کمک کرده اما آرشا شکوری هم گلر خوبی است و روی گل‌ها تاثیر نداشت.

او در مورد داوری این مسابقه گفت: روی گل اول روی امین پورعلی خطا شد و دو گل آنها هم مشکوک به آفساید بود. علیزاده هم دو خطای پشت هم کرد که در ضدحمله بودیم و نمی‌دانم چرا مدارا کرد و باید کارت قرمز می‌گرفت.

2023431

او در مورد بازی با سپاهان گفت: ما صد در صد برای برد به اصفهان می‌رویم و این نتیجه را جبران می‌کنیم و نشان می‌دهیم که روز بدشانسی ما بوده است. ما در هر بازی صددرصد برای برد می‌رویم و تمام توان‌مان را می‌گذاریم.

عباسی در پایان گفت: آقا مسعود گفت که روی بد فوتبال در بازی گل گهر پیش آمد ولی صددرصد با صحبت‌های ایشان موافقم. در بازی سپاهان برای برد می‌رویم که جبران کنیم.