سرمربی جالوروسی احساس می‌کند حق تیمش پایمال شده است. 

ژوزه مورینیو در پی شکست ۲-۰ آاس رم مقابل فیورنتینا از تصمیمات داوری و VAR گله داشت: «این اتفاقات دیگر از حد خود گذشته است. ما خواستار توضیح هستیم. ما می‌خواهیم به ما احترام گذاشته شود». 

طرفداری | به گزارش فوتبال ایتالیا، جالوروسی در بازی دوشنبه شب چندان در جریان بازی حضور نداشت و البته این صرفا به خاطر این نبود که آن‌ها طی ۱۱ دقیقه ابتدایی، دو گل از حریف خود عقب افتادند. در صحنه پنالتی اعلام شده روی نیکو گونزالز به نظر رسید داور در مورد حرکت ریک کارسدروپ سخت‌گیری کرده است اما گل دوم که توسط جاکومو بوناونتورا به ثمر رسید، حاصل دفاع آشفته تیم بود. مورینیو در مصاحبه پس از بازی به DAZN گفت:

مدت‌هاست که منتظر توضیحی هستیم ولی هنوز این اتفاق رخ نداده است. واضح است که پس از بازی پنجشنبه شب و در قیاس با تیمی که یک هفته تمام برای این بازی فرصت داشت، ما فاقد انرژی فیزیکی و ذهنی بودیم. اما من می‌خواهم توضیح آقای بانتی از لیورنو که چندان با اینجا فاصله ندارد را بشنوم. من تصویر آن صحنه را دیدم؛ صرفا یک برخورد بود ولی خطا نیست. داور به صحنه نزدیک بود و پنالتی اعلام نکرد. آقای بانتی در اتاق VAR مداخله کرد. جدای از آن پنالتی، فیورنتینا قوی‌تر ظاهر شد. آن‌ها ریتم متفاوتی داشتند و با تمرکز بازی کردند؛ بنابراین لایق برنده شدن بودند. مشکل اینجاست که صحبت فقط در مورد این سه امتیاز نیست، بلکه پای امتیازات بسیار بسیار بیشتری در میان است که توضیحی برای آن‌ها دریافت نکرده‌ایم. چرا VAR داوری مثل گیدا را که ۱۰ متر با صحنه فاصله داشت و به خوبی دید که پنالتی نبود، فرا خواند؟ چرا؟ این‌ها توضیحاتی هستند که ما خواستار شنیدن‌شان هستیم ولی ارائه نمی‌شوند. بله، ما به یک فینال رسیده‌ایم ولی هنوز در لیگ هم بازی‌هایی داریم و حقیقتا این وقایع بیش از حد بوده‌اند. آنچه مدام برای این تیم پیش می‌آید، از حد خود گذشته است. 

گفتنی است لوکا مارلی (کارشناس داوری حاضر در استودیوی DAZN) پس از بازبینی صحنه مورد بحث، معتقد بود برخورد بازیکنان آنقدر سطحی بوده که نتوان نام آن را «خطای واضح و آشکار» گذاشت و بنابراین پنالتی اعلام شده را نادرست خواند.