مهاجم نروژی ویارئال در بازی مقابل رئال مادرید پوکر کرد.

طرفداری | در شب فاجعه‌بار ادر میلیتائو در قلب دفاع رئال مادرید این الکساندر سورلوت بود که به شدت شاگردان آنچلوتی را مجازات کرد.

دیدار دو تیم ویارئال و رئال مادرید که با تساوی پرگل 4-4 به پایان رسید دارای دو نیمه کاملا متفاوت بود. نیمه اول با درخشش رئالی‌ها و به خصوص آردا گولر با نتیجه 4-1 به پایان رسید که گولر دو گل در این نیمه به ثمر رساند و در نیمه دوم این زیردریایی‌های زرد با درخشش الکساندر سورلوت بودند که حاکم بی‌چون‌وچرای این مسابقه بودند. سورلوت با درخشش خیره‌کننده خود و تنها در فاصله 8 دقیقه موفق شد سه بار دروازه رئال مادرید را باز کند تا به انضمام گل او در نیمه اول که در دقیقه 39 به ثمر رسید او مقابل رئال مادرید موفق به ثبت یک پوکر ارزشمند شد.

ادر میلیاتئو بازی فاجعه‌باری را به نمایش گذاشت تا آنچلوتی بلافاصله پس از خوردن گل چهارم رئال مادرید مجبور به تعویض او شود. بازی ضعیف میلیتائو روی لونین گلر رئال مادرید هم تاثیر خودش را گذشت و او با دریافت 4 گل در این بازی حالا شانس بسیار کمی برای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند دارد. البته سورلوت تنها بازیکنی نیست که سابقه زدن چهار گل را مقابل رئال مادرید در کارنامه خود دارد. روبرت لواندوفسکی مهاجم سابق دورتموند و بایرن مونیخ و فعلی بارسا هم مقابل رئالی‌ها در یک بازی پوکر کرده است.

  • ویارئال 4-4 رئال مادرید؛ تلنگر جدی و به موقع سورلوت به تیم آنچلوتی

11 سال پیش در دور رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2012/13،‌ دورتموند و رئال مادرید در ورزشگاه وستفالن به مصاف هم رفتند. روبرت لواندوفسکی، مهاجم سابق دورتموند در این دیدار نمایشی خیره‌کننده داشت و با به ثمر رساندن 4 گل مقابل تیم ژوزه مورینیو، بهترین بازیکن مسابقه لقب گرفت. تک گل رئال مادرید در این دیدار را کریستیانو رونالدو به ثمر رساند. حال و در فاصله چند روز مانده تا فینال لیگ قهرمانان اروپا بار دیگر یاد روبرت لواندوفسکی برای هواداران رئال مادرید زنده شد.

پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید / فیلم