در فینالی جذاب و سطح بالا، ایلیا عبدالملکی قهرمان این دوره‌ی مسابقات FC24 طرفداری شد.

طرفداری | جمعه اخیر یعنی بیست‌وهشتم اردیبهشت 1403 مرحله‌ای جدید از مسابقات FC24 طرفداری برگزار شد. پنجمین دوره مسابقات نیز مانند دو سری قبلی، در کافه سمن واقع در خیابان مفتح تهران برگزار شد. علاقه‌مندان در جدولی شصت‌وچهار نفره به رقابت با یکدیگر پرداختند تا در پایان نفرات برتر مشخص شدند. در ویدئوی زیر می‌توانید بخش‌هایی از این عصر پرهیجان را تماشا کنید. 

اسپانسر مسابقات: گروه مالی فیروزه

طی مسابقاتی که انجام شد، سرانجام چهار نفر به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند. ایلیا عبدالملکی، مهران علیزاده، علیرضا دوستی، فراز عبدالله‌زاده این چهار عزیز بودند. در دو مسابقه نیمه‌نهایی، عبدالملکی و عبدالله‌زاده توانستند با شکست رقبا راهی فینال شوند. در فینال، در دو مسابقه (به صورت دو از سه) ایلیا عبدالملکی توانست مقابل حریف قدر خود به برتری یافته و با تشویق حضار، قهرمانی را جشن بگیرد. 

در کنار برگزاری مسابقات جدی FC24، با برخی از باتجربه‌ترها مشغول بازی وینینگ الون 3 (همان 99 معروف) روی کنسول پلی‌استیشن 1 شدیم و یاد گذشته کردیم. 

دوره جدید مسابقات در آخرین جمعه خردادماه برگزار خواهد شد که متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

قهرمان قهرمانان

همانطور که پیش‌تر قول دادیم، در شهریور ماه مرحله‌ای به عنوان قهرمانان قهرمانان بین فینالیست‌ها و نفرات برتر مسابقات ماهانه برگزار خواهیم کرد. تاکنون این عزیزان به آن مرحله از مسابقات راه یافته‌اند: ماهیار تحویلیان، احسان نوروزی و ایلیا عبدالملکی به عنوان قهرمانان سه دوره اخیر در کنار دانیال قاسمی، امیر انوشه و فراز عبدالله‌زاده به عنوان سه فینالیست مسابقات.