شاید عجیب و غیر منتظره باشد اما وینسنت کمپانی یکی از گزینه‌های جدی به دست گرفتن هدایت بایرن مونیخ است

طرفداری | جست‌وجوهای بایرن مونیخ برای یافتن سرمربی جدید تاکنون ناموفق بوده و مذاکرات آن‌ها با توماس توخل برای ادامه یافتن همکاری‌شان نیز نتیجه‌ای در بر نداشت. با این حال روز گذشته یک گزینه غیر منتظره پیرامون این باشگاه مطرح شد و آن هم وینسنت کمپانی سرمربی برنلی است.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان؛ این احتمال به صورت جدی وجود دارد که وینسنت کمپانی سرمربی بعدی بایرن مونیخ باشد. برخی از سران باشگاه پتانسیل زیادی در او می‌بینند. مذاکراتی بین دو طرف انجام شده است.  البته هنوز گزینه‌های دیگری نیز درون لیست باواریایی‌ها حضور دارند اما موضوع کمپانی از باقی آن‌ها جدی‌تر است.

BBC نیز تأیید کرده کمپانی در لیست بایرن است و او از زمان حضورش در هامبورگ، اطلاعات زیادی از بوندسلیگا دارد و می‌تواند به زبان آلمانی نیز صحبت کند. هر چند او گزینه اول بایرن نبوده اما فرصت به دست گرفتن هدایت یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های جهان، چیزی است که نمی‌توان آن را رد کرد.

  • بیش‌تر بخوانید: بایرن مونیخ و آغاز مذاکره با یک سرمربی از لیگ برتر انگلیس

ساشا تاوولیری خبرنگار معتبر بلژیکی نیز مدعی شده کمپانی در حال حاضر در تعطیلات به سر می‌برد و درباره آینده خود فکر می‌کند. فرصت غیر منتظره کار در بایرن می‌تواند معادلات ذهنی او را بر هم بزند. کارنامه کمپانی با وجود سقوط برنلی به چمپیونشیپ، از نظر باشگاه‌ها جذاب است و او را تحسین می‌کنند. قرارداد او تا سال 2028 اعتبار دارد.